המשטרה נערכת

שישי האחרון של הרמדאן: הצירים שייסגרו

לרגל יום שישי האחרון של חג הרמאדן, אלפי שוטרי ומתנדבי מחוז ירושלים לוחמי מג״ב, יפעלו מחר ברחבי העיר ירושלים • המשטרה מפרסמת את רשימת חסימות הצירים הצפויה (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

לרגל יום שישי האחרון של חג הרמאדן, אלפי שוטרי ומתנדבי מחוז ירושלים לוחמי מג״ב, יפעלו מחר (שישי) ברחבי העיר ירושלים, כדי לשמור על שלומם, ביטחונם ובטיחותם של המתפללים, החוגגים, כלל תושבי העיר והבאים בשעריה.

המשטרה תפעל בכוחות מתוגברים במזרח העיר ובסמטאות העיר העתיקה, במטרה לאפשר את חופש הדת והפולחן למתפללים הרבים שיגיעו אל המקומות הקדושים, וכן לשמירה על הביטחון והסדר ולהכוונת התנועה.

מערך הבטחון השוטף יעובה, ותתוגבר הפעילות המשטרתית בצירי התנועה, במטרה לתת מענה מיטבי לכל תרחיש ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לציבור. בתוך כך משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת הסדר הציבורי, ולפעול למניעה וחקירת פשיעה מכל סוג שהיא, וכן לעסוק בהכוונה וויסות התנועה.

להלן פירוט השינויים הצפויים בהסדרי התנועה מחר ביום שישי האחרון של חודש הרמדאן:

• בין השעות 06:00-16:30 לערך, יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים בעוטף העיר העתיקה:
סולטאן סולימאן, ואדי ג'וז, דרך יריחו, שמואל בן עדיה, כביש העופל, דרך שכם, סלאח א-דין, מעלות עיר דוד, ואן פאסן, נעמי קיס.

משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים, יחסמו לתנועת כלי רכב בהתאם לצורך, הצירים הבאים:

• שד' בר לב מצומת מטה ארצי לכיוון דרום העיר (התנועה תופנה למנהרת אשכול).
• דרך חברון מרחוב מרים החשמונאית לכיוון צפון העיר (התנועה תופנה לדרך בית לחם).
• רח' הצנחנים.
• רח' חיל ההנדסה.
• מנהרת צה״ל

במשטרה מבקשים מהציבור לגלות ערנות ולפנות למוקד החירום של המשטרה, ״מוקד 100״, בכל אירוע חריג המצריך טיפול משטרתי.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת לאפשר למתפללים הרבים לפקוד את המקומות הקדושים בבטחה. לא נאפשר אלימות והפרות סדר מכל סוג שהן ונפעל נגד פורעי חוק באשר הם. כמו כן, משטרת ישראל תמשיך לטפל באירועי הסתה ואלימות גם במרחבי הרשתות החברתיות. אנו קוראים לציבור לכבד את החג ואת האחר, לחגוג, להתפלל, לטייל ולציין את קדושת ושמחת החג כחוק ולהישמע להוראות השוטרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר