פרטי השיחה נחשפים

על מה שוחחו האדמו"ר ומנהיג הציונות הדתית?

פגישה היסטורית התקיימה בין האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, מהחסידויות אשר משתייכות לעדה החרדית, לבין הרב דרוקמן, ממנהיגיה הבולטים של הציונות הדתית (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של דביר עמר)

פגישה היסטורית התקיימה בשעות האחרונות בין האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, מהחסידויות אשר משתייכות לעדה החרדית, לבין הרב דרוקמן, ממנהיגיה הבולטים של הציונות הדתית.

בתיעוד שפרסם העיתונאי דביר עמר נראים השניים בפגישה בבית החולים הדסה, שם מאושפז הרב דרוקמן לאחר שחש ברע בימים האחרונים, כאשר ביממה האחרונה שהה באותה קומה בבית החולים גם הרבי מתולדות אברהם יצחק לצורך טיפול רפואי.

ל'כיכר השבת' נודע כי הרבי אשר היה בדרכו לצאת מבית החולים, נכנס לחדרו של הרב דרוקמן לשיחה שנמשכה כחמש דקות, במהלכה שוחחו השניים בידידות.

על פי תוכן השיחה שהגיעה ל'כיכר השבת' סיפר הרב דרוקמן לאדמו"ר כי הוא זכה להיות על אותה ספינה שעשתה דרכה לארץ ישראל יחד עם הרבי ה'דמשק אליעזר' זיע"א, יחד הם התפללו את התפילות בנוסח הויז'ניצאי המוכר, כאשר בתגובה ציין הרבי את העובדה כי ישנם בחורים וצעירים מהציונות הדתית, וחובשי כיפות סרוגות אשר נוהגים לפקוד את ה'טישים' בחצר תוא"י מידי ליל שבת, הכול כדי להרגיש ולכבד את יום השבת, כולל גם בתקופת הקורונה, אז היו קשיים.

לאחר הדברים איחלו השניים רפואה שלימה ונפרדו לשלום כשהרבי יצא משערי בית החולים לביתו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר