נספתה באש

השריפה בגאולה: הילדה בת ה-3 אותרה ללא רוח חיים

הילדה בת ה-3, לבית משפחת כהן מקהילת חסידי ברסלב בירושלים, נמצאה ללא רוח חיים, בבניין החרוך שנשרף היום בשעות צהרים בשכונת הבוכרים בירושלים (דיין האמת, חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ברוך דיין האמת (צילום: shutterstock)

טרגדיה בירושלים: הילדה בת ה-3, שנעדרה במשך שעות בשכונת גאולה בירושלים, בעקבות השריפה שפרצה בבניין מגוריה בעיר, נמצאה ללא רוח חיים. הילדה היא בתו של הרב שמעון כהן, מקהילת חסידי ברסלב.

כזכור, מעט אחרי השעה 16:30 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת מבנה ברחוב אברהם תלמודי. סמוך לבר אילן. כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה המתפשטת במבנה בן שש קומות.

אישה כבת שבעים וילד כבן 6 טופלו במצב קל, לאחר שחולצו מהבניין השרוף. הילדה הצעירה בת ה-3, כאמור, לא שרדה את האש ונמצאה ללא רוח חיים.

מוטי רייכמן, חבר יחידת האופנועים ב'צוות הצלה' סיפר: "הגעתי לאירוע תוך כדי קבלת הדיווח הראשוני במוקד מד"א, עם הגעתי הבנתי כי מדובר באירוע מורכב של שריפה פעילה עם לכודים. הזעקתי כוחות נוספים שסייעו במאמצי החילוץ של ילדים ומבוגרים שהיו לכודים.

"מלאכת החילוץ היתה מורכבת וקשה, ודרשה מסירות נפש של ממש, אודות לתקרת הגג שכמעט וקרסה עלינו ובתנאים קשים מאוד של אש שמשתוללת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר