"ההפקרות ממשיכה"

החמאס תלה כרזת ענק על מסגד אל אקצא

פעילי ארגון הטרור העזתי 'חמאס' תלו כרזת ענק על המסגד בהר הבית עם תמונת חמוש שמחזיק בטיל נ"מ ודברי ברכה לכבוד 'עיד אל פיטר'. בן גביר: "חרפה לאומית" (חדשות בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הכרזה שנתלתה (צילום מסך)

פעילי ארגון הטרור חמאס תלו הבוקר (שני) כרזת ענק על המסגד בהר הבית עם תמונת חמוש שמחזיק בטיל נ"מ ודברי ברכה לכבוד החג המוסלמי 'עיד אל פיטר', שמציין את סוף חודש הרמדאן. "תנועת ההתנגדות האסלאמית מברכת את האומה הערבית לרגל עיד אל פיטר", נכתב בכרזה.

זוהי עליית מדרגה של ממש בנועזות של אנשי הטרור בהר הבית, בעבר הונף דגל הרש"פ בהר הבית אך מעולם לא היו בו כרזות טרור בוטות כל כך.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "ההפקרות ממשיכה לשלוט בהר הבית, במקום שהריבונות של מדינת ישראל תשלוט בהר. בנט מוביל אותנו לחרפה לאומית אחרי שהרים דגל לבן בהר הבית ונכנע למחבלים, קיבלנו שלט חמאס בהר הבית, לכן אין פלא שיש להם אומץ לזרוק בקבוקי תבערה על שוטרים ואבנים על הכותל".

ח"כ בן גביר התייחס בנוסף לדברי הנשיא הרצוג שאמר כי ישראל צריכה להתייעץ עם המדינות המוסלמיות על הר הבית ומסר: "בשבוע של יום העצמאות חייבים להדגיש: הר הבית הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, ואסור שתהיה לאף מדינה אחרת שום אמירה כלפיו".

כזכור, בחודש האחרון, אירעו מידי יום שישי הפרות סדר נרחבות, כשפורעים מוסלמים מיידים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון ולכיוונה של רחבת הכותל המערבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר