תקף וקילל

כתב אישום נגד אב המחבל שתקף אב שכול

כתב אישום הוגש היום נגד עודה אבו ג'ודה - אביו של המחבל שרצח את חייל צה"ל רון קוקיא ז"ל, זאת בטענה כי תקף את האב השכול ואיים: ''יודע איפה אתה גר, בא החוצה'' (חדשות)

הורי החייל בועז ולבנה בבית המשפט בבאר שבע (צילום: הרצל יוסף)

כתב אישום באשמת איומים הוגש היום (שני) נגד עודה אבו ג'ודה - אביו של המחבל שרצח את חייל צה"ל רון קוקיא ז"ל, כך על פי הפרסום ב-N12.

על פי כתב האישום, בזמן שהתקיים בבית המשפט דיון נגד אב המחבל, באשמת הסעתה והלנתה של אם המחבל לפני ואחרי הפיגוע, הגיע אביו של הנרצח, בועז קוקיא, יחד עם פעילי ''אם תרצו'' בכדי למחות.

בהמשך, אבי המחבל יחד עם אחיו תקפו וקיללו בקללות קשות את בועז קוקיא כשהם אף מאיימים: "אנחנו יודעים איפה אתה גר, בא החוצה".

בועז קוקיא אמר אחרי האירוע: "תופעת השוהים הבלתי חוקיים הביאה לפיגועים רצחניים כגון רצח אסתר הורגן הי"ד, והפיגועים האחרונים בבני ברק ובתל אביב. אנו קוראים לבתי המשפט להעניש את אב המחבל בחומרה רבה כדי להרתיע מחבלים עתידיים. בתי המשפט חייבים להשתתף במאבק הלאומי נגד הטרור".

יהודה שרבאני ראש אגף משימות בתנועת אם תרצו אשר הגישה את התלונה במשטרה נגד אבי המחבל אמר: "שמחים מאוד שהצדק נעשה. אביו של המחבל שאיים והתנהג כאילו הוא בעזה התבלבל לגמרי. אנחנו במדינת חוק. אתה לא תאיים על אף אחד ותצא מזה בלי עונש. יישר כח למשטרה שפעלה באופן מיידי ומהיר".

כזכור, לפי כתב האישום, בשנת 2017 המחבל חאלד אבו ג'ודה החליט לבצע פיגוע שתכנן. מצויד בסכין, צעד לכיוון בועז קוקיא שישב באותה העת על ספסל. חאלד התקרב לחייל מאחור ודקר אותו כמה פעמים בחלקים שונים בגופו, תוך כדי שהוא מנסה לחטוף מקוקיא את נשקו.

החייל, בכוחותיו האחרונים, אחז בנשק על מנת למנוע חטיפתו, אך חאלד הצליח לחטוף מקוקיא את נשקו ונמלט ברכבו מהמקום לכסייפה, כשהוא מותיר את החייל מדמם למוות. קוקיא הלך כמה צעדים על הכביש ועוברי אורח שהבחינו בו ראו אותו מדמם מצווארו ומפיו ושמעו אותו אומר "אני מת, אני מת". כעבור זמן קצר נקבע מותו של החייל.

פחות מיממה לאחר מכן נעצרו בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל שני הנאשמים בביצוע הפיגוע, ללא פעילות ביטחונית מוכרת מהעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר