פגישות רשמיות במטה המפלגה

משרד החוץ שיקר? הלשכה שהתגלתה ברמת גן

אחרי שבשבוע שעבר טען משרד החוץ כי אין תקציב למשרדים במרכז ולכן לפיד מקיים פגישות רשמיות במטה מפלגת 'יש עתיד', על רקע סלוגן המפלגה, הערב נחשף אחרת (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי שבשבוע שעבר נטען ב'יש עתיד' כי אין למשרד החוץ תקציב מספק למשרדים במרכז, הערב (שני) מיכאל שמש ב'כאן 11' חושף נתונים אחרים.

כזכור, בשבוע שעבר דיווח שמש כי ראש הממשלה החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, קיים פגישות מדיניות רשמיות במטה מפלגת 'יש עתיד' בתל אביב, אותו מטה בו מתנהלים גם הפגישות הפוליטיות של המפלגה, דבר שאינו מקובל ולדעת רבים אינו ראוי.

שבוע קודם לכן לפיד אירח במטה משלחת אמריקאית בכירה בראשות השגריר האמריקני בישראל, טום ניידס, והבכירים אף צולמו על רקע סלוגן המפלגה - 'באנו לשנות'.

בלשכת השר הגיבו לדיווח וטענו כי הסיבה בשלה חלק מהפגישות נערכות במטה היא בין היתר בעקבות העובדה שאין למשרד החוץ לשכה מסודרת בתל אביב.

כעת מדווח שמש כי למרות טענת המפלגה מסתבר כי המדינה שוכרת עבור משרד החוץ יותר מ-1000 מטרים רבועים של משרדים באזור תל אביב, בעלות של למעלה ממליון ש"ח בשנה.

המשרדים שממוקמים במתחם צ'מפיון שברמת גן כוללים לשכת שר, מנכל וחדרי אירוח מרווחים ומפוארים. למרות זאת, לפיד לא משתמש במשרדים ומעדיף לארח את המשלחות במלונות יוקרה בתל אביב או במטה המפלגה.

בלשכת שר החוץ הגיבו ואמרו: "משרדי צ'מפיונס ברמת גן משמשים שלוחה של המשרד לעניינים אסטרטגים שהטמענו במשרד החוץ במסגרת צמצום משרדי הממשלה ועמדת שר החוץ היא שאין צורך במשרדים האלה והם צריכים להיסגר ולעבור לירושלים".

"הנושא יבחן על ידי גורמי המקצוע בתום השנה. המשרד הנ"ל לא משמש לאירוח אורחים וביקורים רשמיים של שרי חוץ בישראל. ככלל, הפגישות המדיניות הרבות של שר החוץ נערכות ברובן במשרד החוץ בירושלים ובחלקן בתל אביב לפי הצורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר