"אמור להיות בחו"ל"

זה התירוץ של לפיד להיעדרות ביום השואה

על שר החוץ לפיד נמתחה לאחרונה ביקורת רבה, בעקבות כך שלא השתתף בטקסי יום השואה, ללפיד היה תירוץ לא מקורי במיוחד • לפיד ענה על בזבוז כמיליון ש"ח מכספי ציבור (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)

שר החוץ יאיר לפיד חרת על דגלו כשנכנס לפוליטיקה - פוליטיקה חדשה ונקייה והבטיח להיפטר ממנהגי הפוליטיקאים הישנים, אך על פי מעשיו לאחרונה, נראה כי הוא רק משכלל את מעשיהם של קודמיו.

בריאיון שהעניק הבוקר (שלישי) ל'כאן חדשות', הוא נשאל על מה שנחשף אתמול, כי המדינה שוכרת עבור משרד החוץ יותר מ-1000 מטרים רבועים של משרדים באזור תל אביב, בעלות של למעלה ממיליון ש"ח בשנה. המשרדים שממוקמים במתחם צ'מפיון שברמת גן כוללים לשכת שר, מנכל וחדרי אירוח מרווחים ומפוארים. למרות זאת, לפיד לא משתמש במשרדים ומעדיף לארח את המשלחות במלונות יוקרה בתל אביב או במטה המפלגה.

לדברי לפיד, "המשרדים מיותרים וצריך לסגור אותם. ביטלנו השנה את המשרד לעניינים אסטרטגיים כי הוא היה מיותר וחסכנו מיליונים. במהלך השנה הראשונה כשאתה מטמיע משרד אחד בשני, אמרו בואו נשאיר את המשרדים בשנה הראשונה, אין סיבה להחזיק בהם".

עוד המשיך לפיד לתרץ את הבזבוז המשווע של כספי ציבור: "לסגור משרד ממשלתי לוקח כמה חודשים. לא הייתי שם מעודי, אני לא צריך עוד משרדים. אני לא צריך לעשות הצגות לאנשים של יוקרה. מציגים מהלך שחוסך כסף למשלם המסים ומציגים אותו כבזבוז".

לגבי הביקורת החריפה שהוטחה עליו כשלא השתתף בטקסי יום השואה בישראל, אמר לפיד, "הייתי אמור להשתתף בטקסים בחו"ל, אך נאלצתי לבטל את השתתפותי לנוכח המהומות שהחלו בהר הבית ולכן לא הייתי רשום באף טקס ממלכתי בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר