סקר חדש

נתניהו מזנק ל-36 מנדטים, גוש הימין - 59

מסקר חדש שפורסם הבוקר עולה כי 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו מזנקת ל-36 מנדטים • גוש הימין מתחזק ל-59 מנדטים • ימיה של בנט עם 5 מנדטים בלבד, סער לא עובר (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מתחזק. בנימין נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

סקר חדש שפורסם הבוקר (שלישי) מעלה כי גוש הימין מתחזק ל-59 מנדטים, 'ימינה' בראשות ראש הממשלה, נפתלי בנט, עם חמשה מנדטים בלבד ו'תקווה חדשה' בראשות שר המשפטים, גדעון סער, לא עוברת את אחוז החסימה.

מהסקר, שערך המכון בראשות רפי סמית ופורסם הבוקר ברדיו 'גלי ישראל', עולה כי אם היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-36 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 20 מנדטים.

על פי הסקר, ש"ס בראשות אריה דרעי עם 8 מנדטים 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' גם היא עם 8 מנדטים. 'כחול לבן' בראשות בני גנץ זוכה ל-7 מנדטים,

'יהדות התורה' בראשות משה גפני עם 7 מנדטים, כך גם 'העבודה' בראשות מירב מיכאלי עם 7 מנדטים. 'ימינה' בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט עם 5 מנדטים בלבד, בנט מאבד לפחות מנדט וחצי לטובת נתניהו.

עוד עולה מהסקר כי כי 'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה עם 6 מנדטים, 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים. רע"מ בראשות מנסור עבאס עם 5 מנדטים, כך גם מר"צ בראשות ניצן הורוביץ הוזכה ל-5 מנדטים. ו'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר