בעקבות ההדלפה

קרעי: "חובה לבחון את כשירות עמר בר לב"

ח"כ קרעי, פנה בדרישה לכנס בדחיפות את הוועדה לבטחון הפנים על מנת לדון בכשירותו של בר לב לאור התבטאויותיו, מעשיו, וביקורת חריפה מתוך המשטרה לגבי תפקודו (בארץ)

(צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)

ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד, פנה בדרישה לכנס בדחיפות את הוועדה לבטחון הפנים על מנת לדון בכשירותו של השר עמר בר לב לאור התבטאויותיו, מעשיו, וביקורת חריפה מתוך המשטרה לגבי תפקודו.

במכתב שהפנה ליו"ר הוועדה לביטחון הפנים, ח"כ מירב בן ארי כתב קרעי: "השר לביטחון פנים עמר בר לב הוא אדם בעל זכויות רבות ותרומה למדינה טרום כהונתו כחבר כנסת. הוא פיקד על סיירת מטכ'ל, הקים את הארגון החשוב "אחריי" ועוד. לפני כשנה מונה לתפקיד השר לביטחון הפנים של ישראל, האמון על בטחון האזרחים בשגרה ובחירום.

ללא קשר לעמדותיו האידיאולוגיות או לראייתו המקצועית לגבי תפקוד הגופים אשר הוא אמון עליהם, ניכר כי בחודשים האחרונים השר איננו "בשיאו". החל מאמירות בעייתיות, מביכות או שגויות, התפרצויות זעם ואיבוד עשתונות לעיתים בשידור ועד עדויות מדאיגות מתוך המשטרה על אי תפקודו וניתוקו", כתב קרעי.

"השר טען בריאיון הבוקר, כי בחודש האחרון לא היו נרצחים, על אף שרק לפני מספר ימים נרצח מאבטח באריאל. באותו ריאיון השר גילה סוד שנשמר 38 שנים על מקום נופלו של החייל ברק שרעבי ז"ל בסוריה תוך עבירת צנזורה קשה ביותר", ציין קרעי.

"בלוויה לפני כחודש, הצהיר השר שיתפוס ויכלא מחבל שכבר נוטרל ונהרג בעת הפיגוע ואחר כך גם עשה מכך בדיחה לא מוצלחת בטוויטר. השר איבד עשתונות בשידור חי בזירת פיגוע מול אמירות כואבות ומתריסות ככל שיהיו של חה"כ בן גביר. בשיא גל הטרור לפני כחודש וחצי פורסמו אמירות מתוך המשטרה כי: "השר מנותק מהמציאות, יש כאוס מוחלט" וכן " מתנער מאחריות והופך אותנו לאשמים" ועוד. כמו כן, פורסם כי אפילו לשכת ראש הממשלה החליפה את השר עמר בר לב בדיון בכנסת על גל הטרור בו היה אמור להשיב, עקב הפירוט לעיל", הלין ח"כ קרעי.

גם ח"כ איתמר בן גביר תקף את בר לב ואמר: "מדובר בשר שמאלן קיצוני, חושף סודות מדינה שלא כשיר לכהן כשר במדינת ישראל ושלא שולט על מה שיוצא מפיו. עמר בר לב מסכן את בטחון המדינה, לא רק בגלל שהוא נכנע לטרור והרים דגל לבן בירושלים, אלא גם משום שלאדם כמוהו אסור להיות חשוף לסודות מדינה, כי כאשר הוא נחשף אליהם, הוא מגלה אותם".

בן גביר הוסיף: "במדינה מתוקנת רה"מ היה צריך לפטר אותו באופן מידי וכל יום שהוא נשאר בתפקידו הוא גורם נזק לביטחון המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר