לאחר הדיווחים

גפני מבהיר: אנו חלק מגוש הימין באופוזיציה

יו"ר יהדות התורה, יצא בהבהרה על עמדתה של יהדות התורה לצדו של נתניהו, זאת לאור הדיווחים שחלק מחברי הסיעה לא פוסלים ממשלה חדשה, שלא בראשות נתניהו (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני יצא היום (שלישי) בהבהרה על עמדתה של יהדות התורה לצדו של נתניהו, זאת לאור הדיווחים שחלק מחברי הסיעה לא פוסלים ממשלה חדשה, שלא בראשות נתניהו.

"מה שהתפרסם כביכול מתנהל איתנו מו"מ לתמיכה בחוקים של הקואליציה – שקר וכזב. אנחנו חלק מגוש הימין, באופוזיציה, ופועלים כל העת להפיל את הממשלה הרעה הזאת", מסר גפני.

כזכור, אתמול בצהריים בצהריים נפגש נתניהו עם משה גפני. במהלך הפגישה זעם נתניהו על הציטוטים של גפני בחודש האחרון והקריאה שלו להקים ממשלת ימין עוד בכנסת הנוכחית, ממשלה גם אם לא בראשות נתניהו.

אתמול בשיחה עם 'כיכר השבת' התבטא אחד מחברי הכנסת הבולטים בש"ס: "ברור שגפני צודק, יש לך ספק? אסור ללכת לאופוזיציה רק בגלל נתניהו, תראה איזה מחירים אנחנו משלמים".

לדבריו: "הלכנו אחרי נתניהו 4 מערכות בחירות, זה גם מה שהציבור שלנו רצה, זה היה בצדק ולא בחסד, אבל לא ייתכן ששוב נלך אל הלא נודע רק בגלל שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה - גם אם הטענות שלו נכונות, גפני צודק שצריך חשבון נפש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר