אחרי יותר משנתיים

מסתמן: בקרוב תוסר חובת בדיקות הקורונה בנתב"ג

בעקבות הביקורת הציבורית, משרד הבריאות צפוי להודיע בקרוב על ביטול חובת בדיקות הקורונה בבן גוריון. כמו כן בעוד כחודש יודיע המשרד על ביטול הבדיקות לחלוטין (קורונה ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
בדיקות קורונה בשדה תעופה (צילום: פלאש90)

אחרי יותר משנתיים של טלטלת קורונה, במהלכן השתנה עולם התעופה באופן דרמטי, משרד הבריאות צפוי בקרוב להודיע על ביטול הבדיקות בנתב"ג. כך לפי הפרסום היום (שלישי) של יולן כהן בחדשות 12.

הביקורת הציבורית היא שהובילה להחלטה. עוד דווח בחדשות 12 כי בעוד כחודש משרד הבריאות יודיע על הסרת חובת הבדיקות.

כזכור, לפני כשבועיים, עם סיום חג הפסח, בוטלה חובת עטיית המסכות בחללים סגורים. מאז חובת העטייה הינה רק במקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה (בתי חולים, מוסדות מגן אבות ואימהות, טיסות, ואדם הנמצא בדרכו לבידוד).

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר: "למדנו סוף סוף לחיות לצד הקורונה - בלי פאניקה, עם אחריות ושיקול דעת. ביטול חובת המסיכות במקומות סגורים, חוץ מבתי חולים ובתי אבות, היא המשך למדיניות של חיים לצד לצד הקורונה. הקורונה לא נעלמה, אבל כרגע לא נדרשות הגבלות מיוחדות. אנחנו נוהגים כפי שנהגנו מאז הקמת הממשלה הזו: שומרים על הבריאות וככל שאפשר מקלים על הציבור.

"המדיניות שלנו הוכיחה את עצמה וכך נמשיך. משרד הבריאות עוקב וימשיך לעקוב בקפדנות אחר התנהגות הנגיף ואחר זנים חדשים. נמשיך לספק את כל אמצעי ההגנה: מלאי חיסונים רציף, בדיקות, תרופות וכמובן טיפול מסור של מערכת הבריאות. נשמור על הבריאות וגם על שיגרת חיים מלאה וחופשית. חג שמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר