ההסתה על הר הבית

המשטרה בהודעה חריפה: "הם מנסים להסלים ולהסית"

אחרי שבמהלך הימים האחרונים הופצו ברשתות החברתיות הערביות, דברי הסתה לאלימות ופרסומים כוזבים בנוגע לעלייה להר הבית, במשטרה מגיבים בהודעה חריפה (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מהומות בהר הבית (צילום: Jamal Awad/Flash90)

אחרי שבמהלך הימים האחרונים הופצו ברשתות החברתיות הערביות, דברי הסתה לאלימות ופרסומים כוזבים בנוגע לעלייה להר הבית, זאת במטרה להתסיס את השטח ולהסית לאלימות והפרת הסדר. במשטרה מגיבים היום (רביעי) בהודעה חריפה.

כזכור, הבוקר נודע כי כשבועיים לאחר החלטת ראש הממשלה נפתלי בנט לסגור את הר הבית לעליית מבקרים יהודים, בשל התפרעויות הערבים - ביום חמישי הקרוב, יום העצמאות, צפוי ההר להיפתח מחדש בפני היהודים. ההודעה עוררה זעם רב וגררה הודעות מחאה והסתה לאלימות מאת הארגונים הפלסטינים.

כאמור, במשטרה הגיבו להסתה והפרסומים השקריים בהודעה חריפה: "מדובר בפרסומים כוזבים חסרי כל אחיזה במציאות ופרסומם נעשה בכדי להטעות את הציבור, להסלים ולהסית".

"יובהר כי הניסיון הפסול והמגוחך לנצל את המקומות הקדושים להסתה ואלימות ולשרת את מטרותיהם של ארגוני טרור מכל סוג שהם- לא יובילו לשינוי המציאות בשטח", נמסר, "פרסומים אלו מופצים, בין היתר, ע״י ארגוני טרור שמנסים להשתמש בהר הבית ובצעירים בכדי לשרת את מטרותיהם".

במשטרה מבקשים: "אנו קוראים לציבור לא להישמע לפייק ניוז ולהסתה פרועה זו, שמופצת ברובה ברשתות החברתיות ע״י גורמים עוינים ובעלי אינטרס זר".

"יובהר כי אין כל שינוי ולא צפוי כל שינוי בנוהג הקיים מזה שנים רבות בהר הבית והמקומות הקדושים בכלל, הן בהקשר של תפילות מוסלמים במקום או של ביקורי תיירים מחו״ל וישראלים בהתאם לכללי הביקור ושעות הביקור המקובלות".

לסיום במשטרה מזהירים: "כל מי שיפר את הסדר, יסית לאלימות, יתפרע וינהג באלימות מכל סוג שהיא – יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות. כל תמיכה, הזדהות או פעילות במסגרת ארגוני טרור - תטופל ע״י כוחות הביטחון בנחישות ובכל הכוחות והאמצעים שברשותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר