מגדולי מחזירי התשובה

הסיפור הלא ייאמן של הרב יוסי מזרחי • צפו

אחד מגדולי מחזירי התשובה בארה"ב, הוא הרב יוסי מזרחי, בריאיון שהעניק ל'המבדיל', הוא חוזר עשרות שנים אחורה, איך הגיע לארה"ב כנער חילוני, דרך העבודה היוקרתית ועד היום • צפו (המבדיל)

הרב יוסי מזרחי בריאיון אצל זלמן שטוב (צילום: דודי פלוג • מפיק: איציק אוחנה)

השבוע מתארח בתכנית המבדיל אצל האמן זלמן שטוב, אחד מגדולי מחזירי התשובה בארה"ב, הרב יוסי מזרחי, כדי לספר על המסע המרתק כנער חילוני שנסע לחו"ל כדי לעבוד, דרך העבודה היוקרתית, החזרה בתשובה ופיתוח אחד מאתרי היהדות הגדול בעולם - תורה בכל מקום.

אי אפשר שלא להתעלם מדמותו של מזרחי שעולה ברשת שוב ושוב בהקשרים שונים. מזרחי הוא רב שמעבר להרצאותיו הרבות, מתפעל ערוצי יוטיוב, פייסבוק והלאה. מטרת שיטת העבודה המקוונת היא להגיע לכמה שיותר אנשים, בצורה שכל גוף גדול פועל כיום.

מכיוון שכך יש למזרחי גם מתנגדים רבים בקרב קבוצות אנטי דתיות, שלדבריו מסלפים שוב ושוב את דבריו על מנת שיראה באור מגוחך. כך לדוגמה טענה שהעלה בנוגע לצילומים במחנות השמדה, הוצגה כאילו טען שמעולם לא הייתה שואה.

מזרחי שהגיע לארה"ב על מנת לעבוד כנער צעיר, מצא את עצמו הולך לראיון עבודה של אנשים לבושי חליפות יוקרה ובעלי תארים, בעוד הוא מגיע עם טישרט ומכנסי גינס. אחרי שבראיון אמרו לו שהוא איננו מתאים לעבודה בנקאית רצינית, הוא מתווכח בצורה הכי ישראלית, ומצליח להתקבל אל החברה החשובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר