אמירה מסעירה

יו"ר 'יד לבנים': 'מתבייש שהמפגינים בשכול'

אלי בן שם, יו"ר ארגון "יד לבנים", המאחד את משפחות השכול, תקף את המשפחות שהפריעו לראש הממשלה בנט בנאומו: "מצר על כך שיש גורמים קיצוניים בקרבנו" (חדשות)

אלי בן שם לצד ראש הממשלה בנט, היום (צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90)

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה ה'תשפ"ב לווה, כמדי שנה, בעצרות זיכרון רבות, בעליות לרגל לחלקות הצבאיות בבתי העלמין ברחבי הארץ ובשתי צפירות. השנה אירוע נוסף היה חלק מיום הזיכרון, חריג ולא מתוכנן, כאשר מספר משפחות שכולות התפרצו אל ראש הממשלה נפתלי בנט בדבריו בטקס לזכר חללי פעולות האיבה, ומנעו ממנו להתחיל בנאומו דקות ארוכות.

יו"ר ארגון "יד לבנים", אלי בן שם, האחראי על ארגון משפחות השכול, התייחס להפרעה לנאום ראש הממשלה באמירה מסעירה: "מתבייש שאנשים כאלה שייכים למשפחת השכול - אנשים קיצוניים, אנשים פוליטיים שמכניסים את הפוליטיקה לשכול, פוגעים באלפי משפחות שכולות", אמר בן שם בריאיון ב'ערוץ כנסת' כאילו איזו משפחה "בחרה" להיות חלק ממשפחת השכול, והוסיף: "אנשים קיצוניים, הם לא רואים אף אחד, לא מתחשבים באף אחד".

בנאום עצמו ראש הממשלה אפשר למשפחות השכולות לפרוק את זעמן על מהלכו להקים ממשלה עם מפלגות השמאל ועם המפלגה הערבית רע"מ. לאחר שהורים כינו אותו "נוכל", בנט התכנס ולא התבטא חזרה, אלא לאחר מספר דקות אמר, כשכאב ניבע מפניו: "המשפחות השכולות הן קדושות. מותר לכן לצעוק ומותר לכן לכאוב". אחר כך הוסיף: "משפחות אהובות, אני אוהב אתכן אהבה גדולה. אני שומע את הכאב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר