"עצמאות? ה'נכבה'"

ח"כ במשותפת: "ישראל כובשת ומדכאת"

יו"ר מפלגת בל"ד, סאמי אבו שחאדה, תקף: "ה'עצמאות' שחוגגת ישראל היום נבנתה על חורבות העם הפלסטיני היליד. נמשיך להיאבק למען עצמאות משחררת" (פוליטיקה, חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ אבו שחאדה וח"כ טיבי במליאת הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל נחגג ברחבי הארץ בשלל טקסים ואירועים, אבל מספר חברי כנסת ממשיכים לתקוף את קיום המדינה גם ביום זה, נגד רוב מוחלט מאזרחי המדינה.

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת, יו"ר מפלגת בל"ד, חבר הכנסת סאמי אבו שחאדה, הנחשב לאחד מהקיצוניים במפלגה המתנגדת ממילא למדינת ישראל כהוויתה כיום, תקף:

"'העצמאות' שחוגגת ישראל היום נבנתה על חורבותיו של העם הפלסטיני היליד. זו עצמאות כובשת, מגרשת ומדכאת. אנו נמשיך להיאבק למען עצמאות משחררת המבוססת על חירות, צדק וזכויות אדם. היום, בתהלוכת השיבה ה-25 בכפר מעאר, נזכיר לכל העולם שיום העצמאות של ישראל הוא יום הנכבה שלנו".

נציין כי במצבה הנוכחי של קואליציית בנט-לפיד, המונה שישים חברי כנסת בלבד, במפלגות המרכיבות את הקואליציה שוקלים לשתף פעולה בכנסת עם הרשימה המשותפת, במספר חוקים בהם תתמוך הרשימה המשותפת או תימנע, זאת על אף שבגוש הימני של הקואליציה, בימינה ובתקווה חדשה, מתנגדים לעת עתה. עם זאת, לפחות מצד ראש הממשלה, נפתלי בנט, ישנם איתותים על הסכמה לפעול כך, כפי שרמז בריאיונותיו בתקשורת: "לא נעשה משהו שביבי לא עשה", כעקיצה על כך שהליכוד והמפלגות החרדיות שיתפו פעולה עם איימן עודה, אחמד טיבי וסאמי אבו שחאדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר