לא פראיירים

הקומבינות של הישראלים: כך תטוסו לחו"ל במחיר אפסי

אין דבר שמעצבן ישראלים יותר מאשר לצאת פראיירים, ואין יותר מעצבן מלשמוע שהחברים שילמו על הטיסה חצי מחיר בלבד • הכירו את ה'טריקים' שישדרגו לכם את הטיסה (תיירות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שטארסטוק)

המטוס המריא, אתם משחררים את חגורת הבטיחות ומחליפים כמה מילים עם היושב לצדכם. "גם אתם טסתם ב-7 אירו?" הוא שואל אתכם - והשאלה שלו הורסת את הטיול שלכם, וגורמת לכם להבין שיצאתם פראיירים. הכירו את הטיפים שיעזרו לכם לנסוע במחיר הזול ביותר:

מפעם לפעם יוצאות חברות התעופה בדילים מגוחכים. כך תוכלו למצוא טיסות לאירופה ב-6 אירו - זול (יותר זול מלנסוע למירון), או בכמה עשרות אירו בודדים. הסיבה לדילים אלו היא שלחברות התעופה משתלם להטיס מטוס ריק ולו בכדי לשמור על שעת הטיסה הקבועה שלהם, אולם חברות התעופה עושות את מירב המאמצים בכדי לגבות ממכם כסף נוסף על שירותים נלווים. אם תצליחו לוותר על חלק מהשירותים הנוספים תוכלו להגיע ליעדים מבוקשים במחיר אפסי.

1. שם המשחק - גמישות: אם תהיו גמישים עם שעות הנסיעה ותאריכי ההגעה תוכלו לאתר את הדילים הזולים ביותר. הירשמו לניוזלטרים של חברות התעופה הזולות ותהיו מעודכנים על מועדי הטיסות הזולות. בצעו חיפוש על פי מחיר ומיינו את התוצאות מהמחיר הזול ליקר. לפעמים יתכנו פערים של מאות שקלים בין יום ליום.

2. ותרו על התוספות מזוודה - אם אתם נוסעים לכמה ימים בודדים, תוכלו להשתמש באוכל שתרכשו בבית חב"ד מקומי או בחנויות הכשרות של הקהילה היהודית, וגם אם המחיר יהיה מעט יקר - תוספת המחיר שתשלמו על מזוודה עלול להגיע למאות שקלים. בנוסף - נסו לוותר על בגדים או לדחוף אותם לתיק יד קטן שאותו מותר להעלות למטוס. אם אתם ממש ספורטיביים - תוכלו ללבוש עליכם כמה חולצות ביחד עד הכניסה למטוס. זה אומנם לא מאד נח - אך מה לא תעשו בשביל לחסוך עוד 19 אירו...

3. ותרו על מקום שמור - אם אתם זוג וחשוב לכם לשבת זה לצד זה, חברות התעופה יציעו לכם לבחור מקום שמור, ובמידה שלא תבחרו באופציה הזאת יקפידו חברות התעופה 'להעניש אתכם' ולבחור עבורכם מקומות מרוחקים. אם אתם טסים מישראל, תוכלו בתחילת הטיסה לבקש מאחד השכנים להחליף אתכם מקום ולסייע לכם לשבת ביחד. ישראלים - כבר אמרנו?!

4. גם אם אתם מעדיפים לשלם את התופסת על המקום השמור - תוכלו להשתמש בקומבינה הישראלית המוכרת ולקבל מקום מרווח. לרוב - הטיסות הזולות ריקות יחסית, ואם תבחרו את המקום שעל יד החלון ואת המקום שעל יד המעבר - ישאירו חברות את התעופה את המקום שבאמצע ריק וכך תזכו בשלושה מושבים... גם אם נתקעתם וחברות התעופה הושיבו מישהו על ידכם - תמיד תוכלו לשדרג אותו למקום שעל יד החלון/המעבר, ותוכלו לשבת יחד.

5. המרו על טיסה זולה - אתם מביטים בלוח הטיסות ורואים טיסה ממש זולה אבל בתאריך שלא מסתדר לכם? אל תתייאשו. מכיוון שחלק גדול מהטיסות הזולות מתבטלות, והתאריך של הטיסה מוקדם או נדחה ביום. אם לא אכפת לכם להמר על כמה שקלים - תוכלו להזמין כרטיס ולקוות שאחד מהתאריכים יזוז. אם אחת הטיסות שלכם התבטלה תוכלו להתקשר לחברת התעופה ולשנות את 2 מועדי הטיסה לזמנים שמתאימים לכם - וכך תטוסו במחיר מצחיק בזמן מבוקש יחסית... מועד הטיסה לא השתנה? תנחומנו: הפסדתם כמה עשרות שקלים.

אך כאן המקום לשוב ולהזהיר אתכם - שלא משנה כמה כסף תחסכו, ולא משנה כמה מאמצים תעשו בכדי להשיג את המחיר הזול ביותר, הישראלי שלצידכם תמיד ישאל אתכם כמה שילמתם, יחייך חיוך רחב ויאמר: "יצאתם פראיירים - אני שילמתי פחות!"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר