הטבח באלעד

מצוד נרחב אחרי שני המחבלים: מחסומים וסריקות בשטח

כוחות המשטרה והצבא ממשיכים במצוד נרחב אחר שני המחבלים הרוצחים, שביצעו את הטבח בעיר אלעד. מתברר, כי השניים, שוהים בלתי חוקיים, עבדו בעיר וככל הנראה הכירו אותה היטב (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

השב״כ, יחידות מיוחדות של צה"ל והמשטרה ממשיכים הבוקר (שישי), במצוד אחר שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני הלילה באלעד, בו נרצחו שלושה יהודים ונפצעו שלושה נוספים. במהלך הלילה כוחות גדולים סרקו יערות סמוך לעיר אלעד כדי לשלול את המצאותם של המחבלים באזור העיר.

המצוד הבוקר מתרכז במישור המודיעין בעיקר, אך לא רק, במערכת הביטחון חוששים שהמחבלים לא חזרו לביתם בכפר באזור ג’נין שם הם מתגוררים וחוששים שהם עדיין נמצאים בשטח ישראל. כוחות הביטחון מבצעים סקירות ופורסים מחסומים. על פי דיווחים פלסטיניים אביו של אחד המחבלים נעצר בידי כוחות הביטחון.

ההערכה של גורמי החקירה לעת עתה, שהמחבלים הכירו את אלעד היטב, תכננו את נקודת הפיגוע וידעו לאן הן נמלטים. עוד דווח, כי המחבלים שוהים בלתי חוקיים שנכנסו לארץ דרך פרצה בגדר בקו התפר ועבדו בעיר אלעד.

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

הבוקר, המשטרה פרסמה את שמותיהם ותמונותיהם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע, במשטרה קוראים לציבור שמי שמזהה את החשודים שיזעיק את המשטרה באופן מיידי. במשטרה גם הגבירו את נוכחות המשטרה באזור העיר אלעד.

המחבלים תושבי הכפר רומאנה שהאזור ג'נין אסעד יוסף אסעד אלרפאעי, בן 19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. במערכת הביטחון מעריכים שהיה מי שסייע למחבלים וגם זה נחקר. בנוסף, במערכת הביטחון בודקים אם המחבלים נמלטו מזירת הפיגוע לבד או שחשוד שלישי המתין להם בקצה הרחוב כדאי לסייע להם להימלט.

יצוין, כי שני המחבלים ללא רקע ביטחוני מוקדם, הם לא ישבו בעבר במאסר ולא היו מעורבים בפעילות טרור, הם גם לא מוכרים במערכת הביטחון כמזוהים עם ארגוני הטרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר