צפו בראיון

בנו של הנרצח סיפר על רגעי האסון הנורא

אור חיים גול, בנו של הקדוש בועז גול הי"ד סיפר בדמעות על אביו "הוא היה הגב שלנו בבית, היה הכל בשבילנו" וסיפר על הרגעים הקשים בהם הבין כי אביו ככל הנראה נפגע (בארץ)

(צילום: אורלי אלקלעי כאן חדשות)

אור חיים גול, בנו של הקדוש בועז גול הי"ד שנרצח אמש בטבח באלעד, סיפר בדמעות לאורלי אלקלעי מ'כאן' חדשות על אביו ועל הרגעים הקשים בהם נודע לו על האסון.

"אבא הלך לשיעור תורה ונפל בדרך עם גרזן. הוא אהב ללמוד תורה. אנחנו מאמינים שזה משמיים אבל מאד קשה.

עוד לא עיכלתי בעצמי", סיפר הבן.

"אני הייתי בישיבה, לא ידעתי משהו אמר לי על הפיגוע והתקשרתי הביתה ואמרו לי שאבא לא עונה. התקשרתי אליו והוא לא היה זמין, לאט לאט אמרתי, בדרך כלל, אם יש דברים כאלה הוא מודיע בבית והוא לא הודיע. התחלתי להבין שקרה משהו. פתאום אמרו לי תבוא הביתה. שלחו משהו להביא אותי, הגעתי הביתה ובחוץ אמרו לי שאבא איבד הרבה דם ולא שרד", סיפר אור חיים על הרגעים הקשים כשהוא מוסיף, "השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך".

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

הוא סיפר על דמותו של אביו והיחסים המיוחדים, "היה לנו קשר מאד טוב, אבא תמך מאד בכל מה שאנחנו עושים. הוא היה הגב שלנו, אין לנו גב אחר הוא היה עושה הכל בבית".

"אתמול דיברתי איתו בפעם האחרונה מי ידע שזה יגיע למצב הזה", סיפר הבן שהתייתם, "אבא היה מאד חבר. הוא היה תמיד מלווה אותי לאוטובוס מחכה עד שאני אעלה, היה אבא דאגן, לכן ידעתי שהוא תמיד היה מתקשר הביתה אם הכל היה בסדר והבנתי שקרה משהו"...

הוא התייחס לגל הטרור ואמר, "לא חשבנו שזה יגיע לאלעד, אף פעם לא חששנו, תמיד הדחקתי את זה".

"אני משתדל לתמוך במשפחה, אחי רק בכיתה א' ויש לי אח שעוד חודש עושה בר מצווה אני צריך לחשוב עליהם", אמר הבן .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר