"לא לעבור לסדר היום"

הראשל"צ: "גל הפיגועים צריך לעורר אותנו"

הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, התייחס הערב לגל הפיגועים האכזרי הפוקד את מדינת ישראל וקרא לציבור להתחזק: "לא יתכן לעבור לסדר היום" • צפו בדברים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יעקב כהן )

הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, התייחס הערב (מוצ"ש) לגל הפיגועים האכזרי הפוקד את מדינת ישראל וקרא לציבור להתחזק: "לא יתכן לעבור לסדר היום". צפו בדברים.

בפתח שיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, התבטא הראשון לציון: "זה אומנם קרה פעם ראשונה באלעד, ובתקווה שגם פעם אחרונה. אבל רבותי, זה צריך לעורר אותנו, לא ייתכן לעבור לסדר היום כשאנחנו שומעים כל שני וחמישי כאלה פיגועים, מה שלא היה ככה, בבני ברק, באלעד, בחדרה, באשר שבע, תל אביב. זה צריך לעורר אותנו.

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

הרב הראשי הוסיף: "בית המקדש שנחרב, ידענו למה נחרב, בית הראשון - עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים, בית שני - שנאת חינם. אבלות של ימי ספירת העומר, אנחנו יודעים - תלמידי רבי עקיבא שלא נהגו כבוד זה לזה".

לדבריו: "מה שקורה עכשיו עם כל הפיגועים, אנחנו יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו? לכן צריך לתהחזק בכל הדברים, בן אדם למקום, בן אדם לחברו, וה' יעזור שיתבטלו מעלינו כל הגזירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר