"בגידה במדינה"

מנסור עבאס: ירדן תכריע את גורל הממשלה

יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, פרסם פוסט בשפה הערבית והבהיר כי ירדן היא זו שתכריע על המשך החברות בקואליציה שכן לדבריו כל נושא הר הבית יוכרע על ידי ירדן (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מנסור עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מלך ירדן יכריע את גורל ממשלת בנט-לפיד, כך עולה מפוסט בשפה הערבית שפרסם הערב (מוצ"ש) יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס.

לדבריו: "אנחנו לא מתייחסים להדלפות ולשמועות חוזרות ונשנות מגורמים פוליטיים רשמיים ולא רשמיים. עמדת רע"מ בקואליציה בנוגע לסוגיית הר הבית, תיקבע על סמך תוצאות ישיבות הוועד הבינלאומי הירדני-ישראלי".

יו"ר רע"מ הוסיף: "כל עמדה אחרת היא התעסקות ומסחר פוליטי בנושא הקדוש הזה. הודעתי להנהגת הממשלה (ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי) על עמדה ברורה וקטגורית זו, לאחר פגישת הייעוץ שלי עם הוד מלכותו המלך עבדאללה השני לפני שבועיים".

עבאס הוסיף וכתב: "כמו כן, אני מאשר כי הדרישות והעמדות בנוגע להר הבית נקבעות ומנוהלות על ידי הוד מלכותו המלך עבדאללה השני, מלך הממלכה ההאשמית של ירדן, השומר של מסגד אל-אקצא המבורך ומגן הדת בירושלים. עם ההצהרה המתמדת שהפתרון הסופי הוא סיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית בגדה המערבית ובעזה, עם ירושלים הקדושה כבירתה, עם מסגד אל-אקצא בלבו".

בתגובה, אמר ח"כ שלמה קרעי מהליכוד כי: "עמוד התווך של קואליציית העיוועים של בנט ולפיד לא מפחד להצהיר בריש גלי שהאינטרסים של מדינה זרה קודמים מבחינתו לאינטרסים של מדינת ישראל.

"זו בגידה במדינה. וחבורת השרלטנים שהשתלטה על ההגה וממשיכה כאילו כלום תתן את הדין על כך. חברי הימין לשעבר, תצילו את עצמכם, לפני שיהיה מאוחר מידיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר