גם ב'אגודה' זועמים

דרעי זעם על המסיבה לגפני; 'דגל': "פוליטיקה קטנה וזולה"

דרעי, הורה לחברי סיעתו להיעדר מהמסיבה לגפני, בשל השתתפות לפיד והקואליציה. מנגד, טוענים ב'דגל', כי דרעי איש קטן ובחר להחרים את המסיבה מסיבות קטנות וזולות | דרמה בכנסת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ולפיד בימים אחרים (צילום: פלאש 90)

סערה בכנסת: יו"ר ש״ס, אריה דרעי, תקף בחריפות את יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, בשל מסיבת יום ההולדת שלו בה השתתפו בכירי הקואליציה.

במהלך חגיגת יום ההולדת ה-70 של גפני השתתפו בכירי שרי הממשלה, בראשם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד ויו"ר העבודה מרב מיכאלי.

דרעי שישב בחדר הסמוך עודכן על המתרחש בחדר סיעת יהדות התורה וזעם על האירוע. דרעי התבטא נגד גפני והורה לחברי הכנסת של ש"ס שלא להשתתף במסיבה של גפני כמחאה על השתתפות בכירי הקואליציה. במקביל, דרעי הורה לדוברו לצייץ בשמו דברים נגד ממשלת בנט-לפיד.

בכדי למנוע השתתפות של חברי סיעת ש"ס, דרעי הורה למשוך את ישיבת הסיעה הרבה מעבר למתוכנן עד שהתקבל העדכון שהמסיבה של גפני הסתיימה.

גפני ולפיד היום בכנסת

מנגד, גורמים בכירים ב'דגל התורה', מבהירים ל'כיכר השבת', כי דרעי חיפש סיבה מדוע לא להשתתף במסיבת יום הולדת - ומדובר בפוליטיקה קטנה וזולה. לטענתם, הסיבה היא בשל כך שגפני לא הגיע להשתתף במסיבת יום ההולדת של דרעי.

גורם ב'אגודת ישראל' אמר ל'כיכר השבת': "בשבוע שעבר ח״כ פרוש נפגש עם השר מתן כהנא בכדי לסייע לקהילות במירון. בתגובה, בכירים ב'דגל' תקפו אותן בחריפות, איפה אותם בכירים שיסבירו למה תמונות ליום הולדת מותר אבל סיור מקצועי בכדי לדאוג לציבור שבחר בנו - אסור. הצביעות זועקת".

ח"כי ש"ס מאחלים מזל טוב לגפני

כמו כן, לכיכר השבת נודע כי גפני לא התרגש מהביקורת של דרעי ובחר להיפגש שוב עם לפיד, דקות לאחר סיום החגיגה בחדר הסיעה.

יצוין, כי לאחר ישיבת הסיעה הארוכה של ש"ס, שם נמנע מחברי הכנסת לצאת ולברך את גפני, כשהח"כים של ש"ס נכנסו למליאה, הם ניגשו לאחל מזל טוב לחבר הכנסת גפני.

כזכור, השר יאיר לפיד, שכולם הופתעו לראות אותו בחדר הסיעה של המפלגה החרדית אמר לנוכחים, "אני נוהג לאיים על הרב גפני שאם הוא יעצבן אותי, אני אעלה לדוכן הכנסת ואחשוף כמה יחסינו טובים".

"אני לא אעשה לך את זה חס וחלילה", פנה לפיד לגפני והוסיף: "יש דבר אחד ששנינו באותה מפלגה, ששנינו מאמינים שגם אי-הסכמות צריך לדעת לנהל וויכוח אידאולוגי לא חייב להפוך לדבר אישי".

לפיד ביום הולדת

"אתה נשמה טובה", הוסיף לפיד ואמר לגפני: "גם כשאני לא מסכים איתך, אני מקשיב לך כי דעתך חשובה. אני מאחל לך בריאות כי דאגנו לך באמת ואני מאחל לך ולי שעוד נזכה לריב עוד הרבה הרבה שנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר