"אנחנו במלחמה"

סמוטריץ': "לקבור גופות מחבלים בעור של חזיר"

חבר הכנסת מהציונות הדתית קורא לקבור מחבלים בתוך עור של חזיר, כצעד לאמצעי התרעה. "אנחנו צריכים לעשות כל מה שירתיע", הסביר, והדגיש: "במלחמה מטפלים בסל כלים מאוד מסוים" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
"לקבור בעור חזיר,. סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אמירה יוצאת דופן של יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מעוררת תגובות רבות במערכת הפוליטית. בריאיון לגולן יוכפז ולענת דוידוב ברדיו 103fm הבוקר (שלישי) קרא השר לשעבר להשתמש בקבורת מחבלים בעור של חזיר כאמצעי הרתעה.

"הייתי קובר מחבלים בעור של חזיר, לא רק עכשיו - אלא כשיטה. אם הדבר הזה יגרום למחבלים, מפלצות אדם, לחשוב פעמיים לפני שהם לוקחים גרזן ומסתערים על אזרחים חפים מפשע, אז בוודאי שכן", אמר.

כמו כן, סמוטריץ' שב על הדרישה להעביר את חוק עונש מוות למחבלים. "מי ששופך דם, אני לא חושב שראוי שימשיך לחיות", הדגיש, "אנחנו צריכים לעשות כל מה שירתיע".

כהסבר לדבריו, אמר סמוטריץ' ל-103FM: "העמדה שלי ידועה, אין סימטריה. אין סימטריה בין האויב שמנסה להשמיד אותנו לבין פשיעה ועבריינות, אלו תופעות שוליים שקיימות בכל חברה דמוקרטית".

עוד הוסיף: "מבחינתי טרור זהו כלי שאויב שפועל במסגרת מלחמה משתמש בו נגדי. אני לא מוכן לייצר שום סימטריה בין עבריינים שטעו, שהם פושעים וצריכים לשבת מאחורי סורג ובריח כל ימי חייהם לבין טרור. אני מציע לא להתעסק בשמות ובכותרות – כן, יש מלחמה שהערבים מנהלים כאן למעלה מ־100 שנה מולנו, ובמלחמה מטפלים בסל כלים מאוד מסוים שמתאים למלחמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר