לאחר הצהרת עבאס

ההצעה לפיזור הכנסת נמשכה; "הסוף קרוב"

מפלגת הליכוד הגישה היום הצעת חוק לפיזור הכנסת, תוך שהם מקווים שרע"מ תתמוך בהצעה, לאחר הצהרת עבאס, בליכוד משכו את ההצעה ותקפו: "סוף הממשלה קרוב" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
עבאס, בהצהרתו היום (צילום: נדב אלימלך, ערוץ כנסת)

במפלגת הליכוד החליטו למשוך בשעה האחרונה (רביעי) את הצעת החוק שהגישו - לפזר את הכנסת וזאת לאחר שרע"מ הודיעה על המשך הישארותה בקואליציה.

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, ממפלגת הליכוד, אמר לאחר שנמשכה הצעת החוק: "כפי שצפינו, אך קיווינו אחרת, אחרי שמכרו את בטחון ישראל, בנט ולפיד מכרו גם את ירושלים והר הבית לאחים המוסלמים".

"כדי להמשיך לאחוז בקרנות מזבח ההונאה, הם מוכנים לשלם דמים מרובים ולפגוע במדינת ישראל. הסרנו את הצעת החוק שלי לפיזור הכנסת, אך דבר לא השתנה. סוף הממשלה קרוב מאוד בעז"ה", הסביר חבר הכנסת קרעי.

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, הגיב: "ההיאחזות של בנט ולפיד בקרנות המזבח של כיסאותיהם, ומסע התחנונים שלהם בפני חברי התנועה האסלאמית, הם חרפה גדולה. האופורטוניזם של חברי רעמ הוא הנשמה מלאכותית קצרה לממשלה שאיבדה את הרוב, זמנה עבר וימיה ספורים."

מנגד יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי אמר: "בלוק האופוזיציה קיפל את זנבו ומשך את הצעת החוק. עוד ספין שהתרסק. הם מפחדים. מבינים שאין להם רוב. לא בכנסת. לא בציבור".

"מציעים לכל הספקנים להיאזר בסבלנות, הממשלה חזקה ומתפקדת. הקואליציה המאוחדת תמשיך להגיע לכנסת ולעבוד קשה למען הציבור הישראלי כולו", סיכם טופורובסקי.

כזכור, מוקדם יותר היום, הודיע כצפוי יו"ר רע"מ כי חברי מועצת השורא, החליטו להישאר לעת עתה בקואליציה ובממשלה ולתת הזדמנות נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר