"לא יודע גבולות"

ח"כ דתי? יום טוב כלפון, השווה בין מועצת חכמי התורה למועצת השורא

חבר הכנסת הדתי מרשימת ימינה, יום טוב כלפון, בחר בריאיון שהעניק היום, להשוות בין ההמתנה אמש להחלטת מועצת השורא, להמתנה למוצא פיהם של גדולי הדור • הח"כ הותקף בחריפות (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יום טוב כלפון (צילום: אול)

בריאיון שהעניק הצהריים (רביעי), חבר הכנסת יום טוב כלפון מרשימת ימינה לגלי צה"ל, הוא נשאל על הביזיון בלחכות להחלטת מועצת השורא - מועצה אנטי-ציונית, במקום להתבייש בכך, הוא החליט להשתלח בגדולי ישראל.

איך אתה רואה זאת בתור חבר ימינה, נשאל כלפון והשיב: "אני גם ראיתי גם מהדורות, שהחליטו להמתין להחלטת חברי ימינה - רע"מ אחת ממפלגות הקואליציה וזה מה שהן מחליטים - וזה מה שיש".

"גם בעבר ראינו שחיכו להחלטה של חברי מרכז ליכוד, או שמחכים להחלטת מועצת חכמי התורה", המגיש אמיר איבגי, הבהיר לכלפון שדבר זה אינו דומה, כי היא מפלגה אנטי ציונית. אך כלפון לא חשב להתנצל על אמירתו ואמר: "יש מכונה משומנת של הליכוד, ושמענו את האמירה הזו שהיא אנטי ציונית".

שעות לאחר שאמירתו עוררה סערה גדולה, כלפון ניסה להתקפל וטען: "אוהבים לקחת חצי אמירה ולהוציאה מהקשרה כדי לשקר. ‏שיהיה ברור: לא השוויתי את מועצת השורא למועצת חכמי התורה. הסברתי שכל מפלגה עם המוסדות שלה, חברי ימינה, מרכז הליכוד, מועצת חכמי התורה וכו׳. אם רציתי להשוות לא הייתי מזכיר מפלגות אחרות, ובכלל זה המפלגה שלי".

חברי הכנסת החרדיים, זעמו על ההשוואה, ח"כ יוסי טייב הגיב: "השוואת מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה למועצת השורא (להבדיל) מעידה כי איבדת שפיות וירדת מהפסים. כלפון הינך מבייש את מורשת יהדות צרפת וודאי שאינך מייצגם. לא אתפלא אם בבחירות הקרובות תנסה להתמודד לכנסת ברשימת רע"מ".

ח"כ חיים ביטון הגיב ואמר: "ליקוי המאורות שאופף את ימינה וחבריה לקיום מממשלת הזדון, מגיע גם לכך שח״כ חובש כיפה מאבד את בסיס קיומנו כעם ופוגע בקדושת מרנן ורבנן גדולי ישראל. כך נראית מפלגה בלי הנהגה".

ח"כ משה אבוטבול הגיב אף הוא: "הדרדור המוסרי והרוחני של סיעת ימינה וחוסר הבנתה במצבה הקשה מרוב דבקות בשמאל וברע"מ, מביא את ח"כ כלפון מימינה לדברי בלע שמשווה בין מועצת חכמי התורה שליט"א למועצת השורא!! זו התוצאה כשאין הנהגה, או אידאולוגיה, ואין כיוון ודרך. כשאין חסימה לפה, נשארים בסקרים מתחת לאחוז החסימה".

ח"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה לדברי ח"כ כלפון: "מר כלפון לא יודע גבולות. הוא וחבריו מימינה איבדו מזמן כל קשר למציאות, כאשר הכיסא מתנדנד השטויות נשפכים מהפה ללא הבחנה. בקרוב מאד ממשלה רעה זו תוחלף ואיתה כלפון וחבריו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר