"הצעתי מהתקציב שקיבלנו"

מנסור עבאס: "לצרף את החרדים לממשלה"

יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, קורא לראש הממשלה בנט ולרה"מ החליפי לפיד לפעול לצרף חברי כנסת חרדים לממשלה והצהיר כי יהיה מוכן לשלם מהתקציב שקיבל (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ מנסור עבאס בכנסת, אתמול (צילום: פלאש 90)

יממה לאחר שהודיע כי מועצת 'השורא' הכריעה שסיעת רע"מ תישאר בקואליציה, היו"ר, ח"כ מנסור עבאס, קורא לראש הממשלה, נפתלי בנט, ולראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, לפעול בכדי לצרף חברי כנסת חרדים לממשלה.

בריאיון ל'ידיעות אחרונות', התייחס ח"כ עבאס לעובדה שהקואליציה איבדה את הרוב עם פרישת ח"כ עידית סילמן: "איבדנו רוב מוחלט, אבל יש לנו עדיין רוב יחסי. אפשר להתנהל".

לדבריו: "הקואליציה צריכה לעשות מאמץ ולהשקיע בלהביא חלק מהחרדים. אני גם ביקשתי שיקדמו תוכניות לחברה החרדית ואפילו הצעתי מהתקציב שקיבלנו לתת לתוכניות לחברה החרדית. לדעתי צריכים לעשות חושבים בנושא הזה ולשלב את החרדים בקואליציה".

יו"ר רע"מ התייחס לסקר שפורסם השבוע ולפיו סיעתו לא עוברת את אחוז החסימה, והאם הסקר הוביל להישארות הסיעה בקואליציה: "אני אף פעם לא מתייחס לסקרים ולא בונה צעדים על סמך סקרים, אחרת לא היינו רצים לבחירות האחרונות. עד הימים האחרונים שלפני הבחירות לא עברנו את אחוז החסימה.

"אני לא בונה מדיניות ומהלכים על סמך דעת קהל. מה שמעסיק אותנו זה לא הסקרים אלא ההישגים שאנחנו מביאים לחברה הערבית. אמרו חכמים ממני: סקרים מריחים אותם, אבל לא בונים איתם תכנית עבודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר