מתקפה בדיון הסגור

הפרויקטור: "טרם אושרו האירועים לחסידויות; זה לא בסדר"

במהלך דיון סגור של הגורמים המעורבים בהילולה במירון, יצא הפרויקטור צביקי טסלר במתקפה נגד המועצה המקומית שטרם אישרה את האירועים לחסידויות ; ומי ידאג לאדמו"רים? • הקלטה (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: דוד כהן, פלאש 90)

פחות משבוע ימים להילולת רשב"י במירון, התקיימה הבוקר (חמישי) פגישה סגורה בהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, כיבוי אש, המועצה האזורית מרום הגליל, פיקוד הצפון של המשטרה, וכמובן הפרויקטור של מירון צביקי טסלר.

בישיבה הוצגו התוכניות של כלל הגופים לקראת ההילולא, כאשר במהלך הישיבה השמיע הפרויקטור צביקי טסלר דברים הקשורים להיערכות של הגופים לל"ג בעומר, כולל מהבחינה הכספית, תוך שהוא מציין את המאמץ שנעשה בחודשים האחרונים בהעברת התקנות בוועדת הכנסת ובעבודה מול הציבור.

בהקלטה שהגיעה ל'כיכר השבת' מתוך הדיון הסגור, נשמע הפרויקטור צביקי טסלר כשהוא תוקף את אנשי המועצה המקומית, בשל הליכי הרישוי שמעכבים נכון לעכשיו את קיום האירועים של החסידויות והקהילות סביב ההר, כולל במתחם בני עקיבא - מה שעלול לגרום לעימותים ולהפרת הסדר הציבורי.

טסלר הסביר למשתתפים את המחויבות שלו, לדבריו, לקיים אירועים עבור הקהילות והחסידויות בשטחים שסביב המושב, כולל במתחם בני עקיבא, כאשר לדבריו, "התנהגות הציבור והאוכלוסייה, היא דומיננטית מאד במבצע מירון, בטח אחרי מה ששמענו מאנשי המודיעין והימ"ר, וראינו גם מה כבר עשו לציוד של ההפקה. העניין הזה שקשור בסופו של דבר בסדר הציבורי, הוא חלק מהדאגה שלנו לשלום הציבור, ולכן כל הסיפור הזה של קיום אירועים סביב ההר ובמתחם בני עקיבא, אני רואה בקיומם חשיבות עצומה".

טסלר תקף את אנשי המועצה ואמר כי "זה לא איזה שהוא מס, אלא חשיבות עצומה עבור החסידויות ועבור ההתנהגות הציבור, ולכן העובדה שעד היום לא הצלחנו להביא לרישוי לאף אירוע, מכל האירועים שכבר הוזכרו שיתקיימו, זה לא בסדר.

"אני חושב שעל כולנו, הרשות המקומית, כב"א ומשרד הבריאות לעשות מאמצים רבים כדי לאפשר את קיום האירועים. בעיניי זה משפיע מאד על התנהגות הציבור, וגם על המודיעין ששמענו".

טסלר המשיך ואמר: "אני כפרויקטור אישרתי את כל האירועים הללו מתוקף אחריותי על ההילולא בכללותה, אישרתי את הזמן ואת המקום של האירועים, כולל של חלוקת הכרטיסים ותיאום מול אנשי ההפקה, אבל בסוף את הרישוי צריכה לתת הרשות המקומית, מה שטרם קרה".

במענה לאדמו"רים שמגיעים למירון הדגיש טסלר כי "אנחנו רוצים לתת שירות טוב לאדמו"רים שמגיעים לכאן עם הקהילות שלהם. זה שירות שמוגבל ביכולת, משום ששטח החניה מוגבל, אבל מה שאפשר לתת, צריך לתת בצורה מסודרת ומכובדת באמצעות העבודה של הוועדה של המשרד לשירותי דת שיתן את דעתו ויחליט לכל אחד להיכן הוא יעלה ולאיזה חניון".

תגובת המועצה המקומית לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

האזינו להקלטה מתוך הדיון הסגור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר