ניסיונות העריקה

"כל סיעת ימינה, חוץ מבנט וכהנא, נמצאת במשא ומתן עם הליכוד"

לדברי חבר הכנסת מהליכוד, עם כל חברי הכנסת של 'ימינה' נעשים מגעים במטרה לגרום לעריקתם, מלבד עם בנט ועם מתן כהנא. "אם היו 3 שריונים, הממשלה הייתה מתפרקת" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סיעת ימינה לפני מספר חודשים (צילום: דוברות 'ימינה')

ממשלת בנט צועדת על כרעי תרנגולת. אחרי פרישה המהדהדת של יו"ר הקואליציה סילמן, פועל ראש הממשלה כדי למנוע עריקות נוספות, שעלולות להביא לסיום שלטונו. בסוף השבוע פוטר מתן כהנא מתפקידו כשר וחזר לכנסת, ואגב כך הדיח את חבר הכנסת יום טוב כלפון.

אלא שהניסיונות להבאת עריקים ממחנה בנט לשורות נתניהו נמשכים כל העת. לדבריו הבוקר (שני) של חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד, בתכנית 'חדשות הבוקר', בערוץ 12, "חוץ מבנט וכהנא, כל חברי סיעת ימינה האחרים נמצאים במשא ומתן עם הליכוד".

כהן פירט כי חברי הסיעה הנמצאים במגעים עם הליכוד הם איילת שקד, ניר אורבך ואביר קארה. הוא הוסיף: "אם עכשיו היינו באים ואומרים להם - קחו שלושה שריונים, הם היו מגיעים לליכוד והממשלה הייתה מתפרקת".

לדברי כהן, המחלוקת היא סביב עניין השריונים שלא משמחים חלק מחברי הליכוד: "שקד, אורבך וקארה רוצים לדאוג לעצמם, לקבל שלושה שריונים ולהיות סיעה בתוך הליכוד. אני אומר: שיבואו, יהיו בממשלה וירוצו אחרי זה בימינה. זה לא בגלל ההתנגדות של מירי רגב, אלא העובדה שבשטח יש זעם ציבורי גדול מאוד על שקד שהייתה אדריכלית הממשלה".

כהן הודה שבחירות חדשות ריאליות יותר מהקמת ממשלה חלופית: "מבחינת המדינה עדיף להקים ממשלה חלופית, אבל לליכוד עצמו עדיף ללכת לבחירות - לפי מה שאנחנו רואים בסקרים ולפי מה שאני מרגיש בשטח. אני רואה את הזעם הציבורי על מה שקורה. השאלה אם נלך לבחירות תלויה בגדעון סער. אם סער יחליט שהוא עוזב את המאבקים האישיים ואת הסוגיות האישיות, אפשר להקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו והליכוד מחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר