שערוריית רצח כדורי

ברכה כדורי העידה: "היינו בפחד עצום; הרסו לנו את החיים"

רעייתו של הרב ניתאי כדורי, בנם של הזוג כדורי הי"ד, שנרצחו בידי מחבל תומך דאעש, שיתפה בדיון בכנסת, על התחושות הקשות שעברה המשפחה, כשחשדו בהם ברצח הנוראי • צפו בעדותה (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ברכה כדורי בדיון (צילום: ערוץ כנסת; תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

ועדת ביטחון הפנים של הכנסת, התכנסה הבוקר (שני), כדי לדון בשערוריית חקירת רצח בני הזוג כדורי - ומעצרם האכזרי של ילדיהם היתומים, תוך ימי האבל.

רעייתו של הרב ניתאי כדורי, ברכה, שחזרה היום בפני הוועדה את התחושות הקשות לאחר המעצר של בעלה: "היה לנו קשר מיוחד, העולם של שני ההורים שלו - זה היה הילדים. תמיד ניתאי היה אומר איפה אבא שלי, שיציל אותי מתוך זה, שזה לא אנושי, שזה לא יכול להיות.

"היינו בפחד איום, הפחד עד עכשיו בעצמות שלי, שמי יודע מה עוד יעשו לנו, זה ממש להיות במקומות קשים. אנחנו מגיעים מהציבור שאפילו לא ראו סרטים כאלו. זוכרת שקפאתי מקור, ביקשתי מעיל והם אמרו לי שזה בסדר. כשהגעתי לתמוך בבעלי, שידעתי שהוא רגיש מאוד, שההורים שלו היו כל עולמו, ואני הגעתי לתמוך בו, עם שוקולד ומיץ, והשוטרים זרקו אותי משם, והם אמרו לי הוא יסתדר אל תדאגו לו - הם פשוט העיפו אותנו".

"עד היום התחושות הקשות מלוות אותנו, אנחנו נמצאים בחוסר אמון משווע במערכת, הרסו לנו את החיים", אמרה כדורי בוועדה.

יוזם הדיון, ח"כ אורי מקלב, אמר: "הדיון הזה הוא בשביל המשטרה, היה פה הרס של משפחה, משפחה צנועה רגועה וישירה נכתמה. במשל שלוש שנים הילדים שלהם היו חשודים. הפגיעה הגדולה ביותר בנרצחים זה שחשדו בילדיהם. הממצאים בשטח סתרו כל חשד לרצח על ידי בני המשפחה", אמר מקלב.

מקלב הציג תמלול משיחה שנערכה בין המנוח לכלתו יומיים לפני הרצח בה הוא מפציר בה לקחת את משרד רואי החשבון ולתפעל אותו. איפה היה מבחן הסבירות והאנושיות של המשטרה? איפה התנצלותה של המשטרה? ההתנצלות חייבת להיות ציבורית. כולנו, מיליוני אנשים צריכים להתנצל בפניהם שחשדנו בהם".

דבריו של ח"כ שיקלי

חבר הכנסת עמיחי שיקלי שהשתתף בדיון אמר למשטרה: "היה מצופה מכם לבוא ולומר - 'חטאנו עווינו פשענו' וזה לא קורה וזו לא פעם ראשונה שזה לא קורה - אין יכולת לבוא ולומר טעינו", על התנהלות חקירת רצח משפחת כדורי, אמר שיקלי: "הציבור הישראלי בכלל לא ידע שהיה פיגוע ובינתיים מתנהלת חקירה נגד בני המשפחה השכולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר