מתקפה חריפה • צפו

נתניהו: "בנט במכירת חיסול; נותן לרע"מ הכל"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את רה"מ בנט, בגין כך, שלטענתו, הוא נסחט על ידי האחים המוסלמים ואישר להם לבנות 70 מטר לבנייה לא חוקית בנגב • צפו (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מסר היום (שני) הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת הליכוד, שהתקיימה באולם ירושלים בכנסת, בה תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט, על כניעתו לרע"מ.

בפתח דבריו, הוא תקף את בנט ואמר: "בנט ממשיך במכירת החיסול של המדינה למועצת השורא של האחים המוסלמים. אין גבול למה שהוא מוכן לעשות כדי להישאר על הכיסא. אמש הודיעה רע"מ על כך שהממשלה נכנעה לחלוטין בנושא הבנייה הבלתי-חוקית. בשעה שכל מי שמבקש להזיז קיר בכמה ס"מ מועמד לדין, נותנים 70 מטר (!) לבניה לא חוקית לכל מי שהוא בצד הנכון של התנועה האיסלאמית".

"משמעות הכניעה היא", הסביר נתניהו את התמורה שניתנה לרע"מ, "שהממשלה מכשירה בנייה בלתי חוקית בצורה בלתי מוגבלת. זוהי מסירה סופית של הנגב לידי האחים המוסלמים. רע"מ גם דרשה 50 מיליארד שקל - וקיבלה. אבל זאת לא רק כניעה כלכלית ומסירת הנגב. בראש ובראשונה זו כניעה ערכית ולאומית. כניעה לאלה ששוללים את קיומה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. זה מתפתח בקצב ענק וכולים רואים את התוצאות. אי אפשר להניף דגלים של מדינת ישראל בלב ירושלים, מניפים של דגלי אש״ף. בחורה צעירה אחת באוניברסיטת תל אביב מניפה בכניסה דגל ישראל לבד, מוקפת בדגלי אש״ף ובפורעים. זה דבר שהוא בלתי נתפס. תראו באיזו מהירות הם דרדרו את המדינה שלנו. המדינה נשמטת מתחת ידינו".

חוק הלאום

"עכשיו", הוסיף נתניהו ואמר: "שוללי המדינה באים בדרישה לבטל או לשנות את חוק הלאום, שהוביל חברנו אבי דיכטר, שמגדיר את מדינת ישראל ככזאת. המטרה שלהם היא ברורה: אם אתה מבטל את חוק הלאום אתה מבטל בעצם את חוק השבות, וזה יוביל להצפת ישראל במיליוני מהגרים מוסלמים שיבטלו את הרוב היהודי במדינה. זאת הכוונה האמיתית כאן. המטרה הזאת מגובה במסע שלם של שקר והונאה. כי מה אומר חוק הלאום? בניגוד לשקרים המופצים, החוק אינו פוגע בזכויות הפרט של אזרחי ישראל, בלי קשר לדת, גזע או ללאום. הוא שומר בקפידה על הזכויות האזרחיות - של כולם".

"החוק", הסביר ראש הממשלה לשעבר, "כן קובע שזכויות הלאום במדינת ישראל הן של העם היהודי. זה אומר המנון, דגל, אבל מעל הכל זה אומר דבר אחד - שכל יהודי יכול לעלות הנה למדינת ישראל. אחרי ש-2000 שנה לא הייתה לנו מדינה, ליהודים יש היום מדינה. אין לנו 20 ומשהו מדינות ערב. כל יהודי יכול לעלות לכאן וזה מה שאומר חוק הלאום. כי מדינת ישראל, ייחודה וסיבת קיומה, היא היותה הבית הלאומי של העם היהודי. שיהיה ברור לכולם: אנחנו לא ניתן לשנות או לבטל את חוק הלאום ולא נוותר עליו".

"אנחנו נפעל יחד, ביתר שאת, כדי להפיל את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה במועצת השורא. תחת ממשלת ההונאה והחולשה הזאת המדינה נשמטת מתחת לרגלינו. תחת הממשלה הלאומית החזקה שנקים אנחנו נחזיר אותה לאזרחי ישראל", סיים נתניהו את דבריו לתקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר