תוכרז כפורשת?

מינוי כהנא לשר הדתות: סילמן סירבה להתחייב; בנט העיף אותה

ראש הממשלה בנט דרש לדעת בישיבת סיעתו מי יתמוך במינוי מחודש של מתן כהנא לשר לשירותי דת, ולא קיבל תשובה מיו"ר הקואליציה הפורשת. בתגובה, הוציאה החוצה (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט וסילמן בימים אחרים, במליאת הכנסת (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90 וידיאו: לע"מ)

תקרית בישיבת סיעת ימינה: ראש הממשלה נפתלי בנט החליט להוציא את ח"כ עידית סילמן, יו"ר הקואליציה הפורשת, לאחר שסירבה להתחייב שתצביע בעד מינוי מחודש של מתן כהנא לשר לשירותי דת, לאחר התפטרותו מהממשלה וחזרתו לכנסת.

בפתח ישיבת הסיעה, שהתקיימה גם היום (שני) בלשכת ראש הממשלה בכנסת ולא בחדר הסיעה, אמר בנט כי הוא רוצה לדעת איך כל אחד יצביע על מינוי כהנא לשר. כשהגיע לסילמן השיבה הח"כית "נדבר על זה".

בתגובה תהה בנט: "במה מתבטאת המשמעת הסיעתית שלך?", בשאלה הטומנת בחובה איום מרומז לפיו אם תצביע נגד הקואליציה גם היא תוכרז כפורשת, כפי שנעשה לח"כ עמיחי שיקלי.

סילמן השיבה "אני חברה בימינה", ובנט הגיב "את מפרה משמעת". בתגובה ניסתה סילמן לברוח מתשובה ושבה ואמרה כי היא מבקשת שהנושא ידובר, אך בנט ביקש ממנה לצאת מהישיבה.

כזכור, בשבוע שעבר, בפתח כנס הקיץ של הכנסת, סילמן הפתיעה רבים כשנכנסה לישיבת סיעת ימינה כאילו היא עדיין חלק אינטגרלי מהקואליציה, כחלק מטענתה כי היא "לא עזבה את המפלגה", במטרה להימנע מהכרזה כפורשת כדי להשתלב אח"כ בליכוד. השבוע זה כבר נגמר, בטח לאחר שבנט יודע שסילמן השתתפה בישיבת ראשי מפלגות האופוזיציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר