חשד לניסיון דריסה • צפו

מהומות אלימות בהלווית החשוד מהר הבית

במהלך הלווית חשוד שהפר את הסדר לפני כחודש בהר הבית ומת, רכב נסע במהירות לעבר לוחמי מג"ב ופגע בעובר אורח שהיה במקום, חמישה נוסעים ונהג ששהו ברכב - נעצרו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה פועלים הערב (שני) נגד פורעי חוק ומפרי סדר באיזור מזרח ירושלים והעיר העתיקה המנסים לפגוע בכוחות המשטרה ומפרים את הסדר הציבורי באזור כולל ידויי אבנים ובקבוקים.

לפני כשעה, בא-טור, רכב נסע במהירות לעבר לוחמי מג״ב ופגע בעובר אורח שהיה במקום. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד שכלל ירי לכיוון גלגלי הרכב. ובהמשך, עצרו חמישה חשודים שהיו ברכב - שלושה תושבי קלנדיה, תושב סילוואן ותושב הצפון. אין נפגעים בקרב כוחותינו או בקרב החשודים שנעצרו.

בנוסף, מספר שוטרים נפגעו באורח קל בעקבות ידויי האבנים, והכוחות מגיבים באמצעים לפיזור הפרות סדר ופועלים להדיפת מפרי הסדר ופיזורם מהמקום.

ניסיון הדריסה (דוברות המשטרה)

הפרות הסדר מתנהלות על רקע לוויה של החשוד, וליד אלשריף, שהפר את הסדר לפני כחודש בהר הבית. טרם פציעתו היה רעול פנים שיידה אבנים והתפרע במקום, ובשלב מסויים נפצע באורח קשה בעת שנפל על הרצפה במהלך מנוסתו ונחבל בראשו. השוטרים פינו אותו מהמקום בתוך זמן קצר והחלו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני יחד עם גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ונקבע כי מותו נגרם כתוצאה מהתמוטטות וסיבות רפואיות ולא מגורם חיצוני כלשהו.

בסוף השבוע נמסרה גופתו מבית החולים הדסה עין כרם והיום המשטרה שחררה את גופתו, מסע ההלוויה התקיים בשעות האחרונות, וכאמור, כלל הפרות סדר רבות.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תיאמה את מהלך הלוויה עם בני המשפחה, אולם לצערנו מאות פורעי חוק ומפרי סדר מנצלים את הלוויה להפרת הסדר ואלימות. נמשיך לפעול נגד מפרי סדר ופורעי חוק באשר הם".

• בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר