חצי מיליארד ש"ח

קבלן מוכר מהדרום עוכב: חשד למעורבות בפרשיה כלכלית

המשטרה הודיעה הבוקר, כי איל נדל"ן גדול ומוכר מאוד מאזור הדרום, נעצר היום, בחשד למעורבות בביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות • מעצר חשודים אחרים - הוארך (כלכלה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר חשודים בפרשה (צילום: דוברות המשטרה)

קבלן גדול וידוע מאוד מהדרום עצרה הבוקר (שלישי) לחקירה ביחידה הארצית לפשיעה כלכלית (יאל"כ) - להב 433, בחשד למעורבות בפרשיה כלכלית חמורה, בה נעצרו עד כה 21 עצורים, בהם אחיו של הנשיא לשעבר משה קצב.

כזכור, בשבוע שעבר נעצרו 21 חשודים, בחשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ושימוש כוזב במסמכי תאגיד. העבירות בוצעו תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות, השמטת הכנסות והלבנת הון בהיקפים של כחצי מיליארד ש"ח. חקירת המשטרה לוותה מראשיתה ע"י פרקליטות מיסוי וכלכלה.

במהלך החקירה הסמויה - קודם לתפיסת החשודים, מופה מארג רחב של חברות אשר שימש את החשודים לביצוע עבירות מס והלבנת הון וכן נחשפו עבירות נוספות של סחיטה והשתלטות על עסקים ע"י החשודים, תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות ככיסוי על תעבורת הכספים הרבה.

במסגרת הפרשה עוכבו לחקירה מספר בעלי חברות בנייה, כוח אדם וחברה להשכרת רכב, אשר חשודים בקבלת חשבוניות חשודות כפיקטיביות או את תמורתן.

תפיסת החשודים בשבוע שעבר (דוברות המשטרה)

היום כאמור, המשטרה החליטה לעכב לחקירה חשוד נוסף, איל נדל"ן ידוע מאזור הדרום. בשעה הקרובה יובא החשוד הראשי בתיק אל ביהמ"ש השלום בראשל"צ לדיון בהארכת מעצרו.

בתוך כך, ביהמ"ש השלום בראשל"צ האריך אתמול פעם נוספת את מעצרם של 3 חשודים מרכזיים בתיק למשך 8 ימים, כאשר חקירת המשטרה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר