הטרור המושתק בישראל

פחד באוטובוס: ערבים יושבים מאחור - ומאיימים על נוסעים

נוסעים מפוחדים מעידים ב'כיכר', כי בזמן האחרון, החל טרור מושתק באוטובוסים, צעירים ערבים עולים לאוטובוס, יושבים במושב האחורי, מעשנים, צוחקים ומאיימים על הנוסעים | עדויות קשות (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המושב האחורי באוטובוס | אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האם גל הטרור הערבי, הגיע גם לאוטובוסים? על פי עדויות שהגיעו לידי 'כיכר השבת', בשבועות האחרונים, ערבים מנצלים את הפחד של תושבי ישראל מהם - ומתפרעים ועושים ככל העולה על רוחם באוטובוסים ברחבי הארץ.

אמנם ברוך השם, עד עכשיו הטרור הנוכחי לא גרם לפגיעות בנפש, אך נראה שאם זה לא יטופל באופן מיידי על ידי כוחות הביטחון, אי אפשר לדעת לאן זה יתפתח - חלילה. האם מדובר בתופעה? נראה שכן. ומכאן הקריאה לכוחות הביטחון - לפקוח עין, לפני שנגיע חלילה וחס לאסון.

האמן והיוצר זלמן שטוב, מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת', את מה שעבר עליו בנסיעה באוטובוס בינעירוני - מאילת לירושלים.

לדברי שטוב: "ביום שישי נסעתי באוטובוס מאילת חזרה לירושלים, מאחורי, ממש במושבים האחרונים יושבים 5 ערבים מאיימים, שומעים מוזיקה בקול ג'י-בי-אלי, מדליקים סיגריה. אחרי חצי דקה הריח מתפשט ואנשים מתחילים להסתובב, כולם עם המבט אחורה. אשה אחת קמה מתבוננת מנסה לצעוק, הברברים צוחקים והיא חוזרת למקום. בינתיים אני מנסה לישון, אבל הברברת המוזיקלית לא נחה. אני מסתובב ומבקש שינמיך, אך הברבר צוחק".

"אחרי העצירה", מוסיף שטוב לספר, "עולים שוב לאוטובוס, והמוזיקה שוב מחרישת אוזניים - תרתי משמע. אני מסתובב שוב, מבקש, והברבר כולו אש ולהבות צועק עלי תסתובב מיד חזרה. חברו שיושב לידו בועט במשענת הכסא שלי בכוח, וגם מצווה - תסתובב מיד אחורה. אמיתי? רציתי להגיב, אבל חבר שישב לידי, ממש הרגיע אותו והסביר לי בנועם מה יקרה אם אני אגיב".

"אנשים באוטובוס מסתכלים", מוסיף שטוב, "סובלים אבל שקטים, אף אחד לא יסתכן במשהו עם אותם ברברים. הייתי במספיק אירועי מוזיקה רבתי באוטובוס בחיי, אך המבט מלא השנאה סיפר לי הכל, כאן זה לא עוד איזה ילד פרא, כאן זו מלחמה - כאן הסכינים רק מבקשות להישלף. הנהג מצידו משחק אותה לא רואה, עד שהגענו לירושלים. הברברים ירדו בכניסה לשועפט, הסכינים כבר יישלפו ביום אחר לצערם, ברור לי שאם הייתי מגיב, הייתי מפסיד".

שטוב מתאר את החוויה המפחידה ומסכם: "ורק אני נותרתי עם טעם מר בפה, אנחנו היהודים הפכנו לאימפוטנטים, והמלחמה - נמצאת בכל מקום: בשייח ג'ראח, בשייח לא ג'ארח, לא בשייח ולא בכל מקום בעל אוריינטציה ערבית, פשוט בכל מקום".

ל'כיכר השבת' הגיעו עוד מקרים, נציין מקרה שקרה רק אמש, וכך מספרת ל'כיכר השבת', אחת הנוסעות על אוטובוס מבית שמש לירושלים: "עלינו אתמול לאוטובוס וישבו 2 ערבים צעירים בסוף האוטובוס".

"מהרגע שעלינו לאוטובוס, הערבים הדליקו מוזיקה ערבית, עישנו סיגריות והחלו בצחוק פרוע בקולי קולות, כמובן שאף אחד לא העיר להם ולא אמר מילה - בשל הפחד המובנה".

"לפתע, באמצע הדרך אחד הערבים מוציא אולר ועובר בין הנוסעים הלוך חזור, ועושה להם בתנועות גוף סימן של שחיטה".

"הם פשוט התעללו בנוסעים", מספרת הנוסעת ומוסיפה: "הנוסעים התקשרו למשטרה כדי לדווח שיש כאן חברה שמאיימים על החיים. המשטרה לא טרחה להגיע כי הם עוד לא דקרו, החוצפה שלהם עוברת כל גבול, ואין מה להשיב...".

קרה גם לכם? >>>שתפו אותנו בתגובות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר