דרמה בבית המשפט

פילבר הפך את הראייה • נתניהו: "לא ייאמן, תיק 4000 מת"

בחקירתו הנגדית, טען עד המדינה שלמה פילבר כי הגיוני שהדברים שרשם בדפדפת אינן כפי שנטען של נתניהו, אלא של אלוביץ' • נתניהו סינן: "לא ייאמן" • ובהמשך תקף: "תיק 4000 מת" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו ופילבר בבית המשפט (צילום: Yonatan Sindel, Flash90)

בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשכה היום (שלישי) חקירתו הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר בתיק 4000 כנגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

במהלך הדיון אמר פילבר כי יתכן מאוד שהדברים שרשם בדפדפת, זו שלפי כתב האישום כללה את ההנחיות שקיבל מנתניהו להיטיב עם בזק, הינם בכלל בקשות של אלוביץ'.

"הגיוני מאוד שמה שכתבתי בבלוק, לא היה הנחיות מנתניהו אלא נכתב ללא קשר", אמר פילבר בשונה ממה שאמר בעת חקירתו. "זה מסודר יותר ממה שעבר לי בראש כשעברתי את החקירה". בכך אישר את דברי סנגורו של נתניהו עו"ד בנצור.

לפי הדיווח בחדשות 12, נתניהו - שנכח באולם במהלך הדיון - הגיב בעת שיצא "לא ייאמן". בהמשך כתב נתניהו ברשתות החברתיות כי "תיק 4000 מת".

עד המדינה שלמה פילבר בבית המשפט (Yonatan Sindel/Flash90)

לדברי נתניהו, "בבית המשפט הוכח היום: נתניהו לא הנחה את פילבר לעזור לאלוביץ׳ או לקדם את מיזוג בזק-יס".

נתניהו הוסיף ופירט: "טענת התביעה התבססה על הטענה שנתניהו קיים פגישה עם מומו פילבר לאחר מינויו, שבה הנחה אותו לעזור לאלוביץ׳. בשבוע שעבר הוכיח עו״ד בועז בן צור באמצעות איכונים סלולריים ואמצעים אחרים שהפגישה לא התקיימה במועד שטענה התביעה".

עוד מנתניהו: "היום הוכח ש״ראיית הזהב״ של הפרקליטות - נייר שבו פילבר לכאורה כתב את הנחיותיו של נתניהו לאחר הפגישה עימו - נכתב בכלל לפני שפילבר נפגש עם נתניהו. עוד הוכח שהוסתרו במשך שנים ראיות המזכות את נתניהו, מפילבר ומבית המשפט. במקום לסגור את התיק, הפרקליטות שינתה בפעם הרביעית את כתב האישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר