לא מוותר

השוטר שהותקף על ידי עופר כסיף: "סובל מחרדות"

מכתב התראה ודרישה לפיצויים על סך מאות אלפי שקלים נשלחו לחבר הכנסת מהרשימה המשותפת, שתועד מכה שוטר בעת מילוי תפקידו • "סובל מלחצים, ונוטל תרופות" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כסיף מתעמת עם השוטר (צילום: לפי סעיף 27א, מתוך הסרטון)

השוטר שחטף מכה מחבר הכנסת עופר כסיף, מהרשימה המשותפת, ביום שישי האחרון, שלח היום (שלישי) מכתב התראה לחבר הכנסת ובו דורש פיצוי על סך 400 אלף שקל. כך דווח בחדשות 12.

כזכור, חבר הכנסת עופר כסיף תועד ביום שישי מכה שוטר בראשו בדרכו להפגנה שהתקיימה סמוך להר חברון לאחר שהשוטר לא היה מוכן להזיז את רכבו ולאפשר לכסיף להיכנס למקום ההפגנה. אתמול ביקשה המשטרה לפתוח בחקירה נגדו.

במכתב ההתראה לפיצויים נכתב בין היתר כי "מדובר באירוע חסר תקדים שבו חבר כנסת מרשה לעצמו לתקוף שוטר בעת מילוי תפקידו". עוד נכתב לכסיף: "ללא צל של ספק מדובר בתקיפה מתוכננת היטב ובמודעות ברורה שלך לפגוע פגיעה קשה במרשי".

עורך הדין תיאר כי לשוטר נגרמו "נזקים עצומים לרבות פגיעה ברגלו, בראשו ובנפשו". עוד תיאר כי השוטר "סובל מכאבי ראש עזים וגרוע מכל סובל מחרדות ולחצים נפשיים קשיים בגינן נוטל תרופות".

כסיף הגיב: ""למרבה הצער, לא בפעם הראשונה אנו רואים מצב דברים שבו שוטרים נוהגים באלימות כלפי אזרחים ואז ממהרים להאשים אותם בתקיפה, תוך פרסום סלקטיבי ומטעה של מה שבאמת התחולל. השוטר שתקף אותי ביום שישי אף הגדיל לעשות ומאיים עליי בתביעת השתקה. אז שיהיה ברור: אין לי ממה לחשוש. הכול מתועד - גם איומי השוטרים על חיי וגם היד לתוך פניי שאותה הדפתי. למשטרה יש עסק עם אזרח שלא מפחד מהבריונות שלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר