לקראת ל"ג בעומר

בנט מבקש: "להגיע למירון רק עם כרטיסים"

לקראת ליל ל"ג בעומר והילולת התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון, פנה ראש הממשלה, נפתלי בנט לציבור בישראל וביקש כי יישמרו על ההנחיות שפורסמו בנוגע להגעה למירון (בארץ)

(צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

לרגל חגיגות ל"ג בעומר שיתקיימו הערב (רביעי) בקברו של התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון ולאור האסון הכבד בשנה שעברה, ראש הממשלה, נפתלי בנט, פנה לציבור בבקשה לפעול על פי ההנחיות.

"אני מברך את העולים לציון קברו של רבי שמעון בר יוחאי זצ"ל ואת חוגגי ל"ג בעומר ברחבי הארץ. ההילולה במירון היא אירוע שמבטא אהבת ישראל, קירוב לבבות, קדושה ושמחה. ההילולה מחברת את כל עם ישראל, דתיים וחילוניים, חרדים ומסורתיים - כולם יחד!", פתח בנט.

"ממשלת ישראל ביצעה השקעה גדולה על מנת לאפשר השתתפות רחבה ובטוחה. אני מבקש מהציבור לפעול על פי ההנחיות שפורסמו, ולהגיע רק עם כרטיס, על מנת שנוכל לקיים את ההילולה בביטחה. כך גם לגבי החוגגים בכלל רחבי הארץ - שימרו על כללי הבטיחות", ביקש בנט.

"אני מודה לסגן שר הדתות, ח"כ מתן כהנא, שנטל על עצמו את מלאכת הכנת האירוע, לממונה על ההילולה, ניצב (בדימוס) צביקי טסלר, ולשוטרי ישראל שיפעלו על מנת לשמור על המבקרים. אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח ובטוח", סיים ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר