"תפסנו חוליה ציונית"

גורמים זרים: האיראני שחוסל - תכנן פיגועים נגד ישראלים

קצין בכיר איראני, חוסל היום ליד ביתו במרכז טהרן, ע"פ גורמים זרים, הבכיר היה אחראי לתכנון סדרה של פיגועים ואירועי טרור נגד ישראלים בחו"ל • שלח סוחר סמים להתנקש בקונסול ישראלי (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הבכיר האיראני ליד רכבו (צילום: רשתות ערביות)

החיסול הדרמטי היום (ראשון) באיראן: סייד חודאי, קצין בכיר במשמרות המהפכה האיראניות, חוסל היום על יד ביתו בטהרן, גורמים זרים מעריכים כי הוא היה אחראי לתכנון סדרה של פיגועים ואירועי טרור נגד ישראלים בחו"ל, בין היתר באפריקה ודרום אמריקה.

על פי אותם דיווחים, לפני מספר חודשים, אותו בכיר איראני, שלח סוחר סמים איראני להתנקש בקונסול הישראלי באיסטנבול שבטורקיה.

החשוד שנשלח על ידי חודאי - מנסור רסולי, נעצר ונחקר לאחרונה באיראן והודה כי פעל מטעם "כוח קודס" של משמרות המהפכה, זאת במטרה להתנקש במספר גורמים מערביים באירופה.

כמה שעות לאחר החיסול הדרמטי, משמרות המהפכה, הפיצו סרטון בו לטענתם נראים חברי "החוליה הציונית", שנתפסה וחיסלה לדבריהם את חודאי.

באיראן הודיעו לאחר החיסול, כי הם עורכים חיפוש אחר שני חמושים שירו בקצין הבכיר; "מדובר בגורמים שקשורים ליוהרה העולמית - ישראל וארה"ב", נאמר בהודעת החיפוש.

האיראנים זועמים על החיסול, ובכיר במדינה אמר לרשת התקשורת אל-ג'זירה, כי החיסול הוא הפרה של הקווים האדומים וזה יוביל לשינויים מהותיים, "מי שעומדים מאחורי החיסול - ישלמו מחיר כבד מנשוא", אמר הבכיר לרשת התקשורת.

כזכור, מוקדם יותר היום, שני אלמונים חמושים, רכובים על אופנוע, חיסלו את הקצין, שספג לפחות חמישה כדורים שנורו לעברו, כאשר היה בדרכו להיכנס לרכבו בחנייה ליד ביתו במזרח העיר טהרן.

גורמים במשמרות המהפכה מסרו לכלי תקשורת איראניים כי מתנהל מרדף אחרי היורים וזהותם טרם ידועה.

עוד אומרים הגורמים כי "אירוע זה התרחש היום בסביבות השעה 16:00 (שעון טהרן צ"ב) באחת הסמטאות הצדדיות של רחוב מוג'הדין-א-איסלאם."

על פי הדיווחים באיראן מי שחוסל הוא כאמור חסן סייד חודארי, בדרגה המקבילה לדרגת אלוף משנה. חודארי בעבר שימש בתפקידים שונים בשטח סוריה מה שמעלה את ההאשמות של איראן כי מדובר באנשי ביון ישראלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר