בחתונת בן המורשע

ליברמן נפגש עם השר המורשע והאוליגרך

בחתונה שנערכה הערב, לבנו של אלכס ויז'נצר -מקורבו של ליברמן ומנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר, שהורשע בבקשת שוחד, השתתף שר האוצר ליברמן וישב לשיחה עם השר המורשע והאוליגרך (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שר האוצר ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הון שלטון? על פי הדיווח המתועד הערב (ראשון) ב'כאן חדשות', שר האוצר אביגדור ליברמן, השתתף בחתונת בנו של מקורבו אלכס ויז'נצר - שהורשע בהסדר טיעון בבקשת שוחד.

על פי הדיווח, בחתונה נפגש שר האוצר, עם שר התיירות לשעבר מ'ישראל ביתנו' סטס מסז'ניקוב, שהורשע במרמה והפרת אמונים וריצה מאסר של שנה ושלושה חודשים, וחברו הקרוב של ליברמן, האוליגרך מיכאל צ'רנוי, השלושה ישבו לשיחה בחתונה.

בחתונת בנו של אלכס ויז'ניצר נפגשו הערב (ראשון) שר האוצר אביגדור ליברמן, השר לשעבר סטס מסז'ניקוב, שהורשע במרמה והפרת אמונים וריצה מאסר של שנה ושלושה חודשים, וחברו הקרוב של ליברמן, האוליגרך מיכאל צ׳רנוי. מיסז'ניקוב ממשיך בקשרי חברות עם ליברמן, וכך גם צ׳רנוי, שנחשב למקורב של שר האוצר.

כאמור החתונה הייתה של בנו של אלכס ויז'נצר, מי ששימש כמנכ"ל חברת 'נתיבי ישראל' ונחשב למקורבו של איווט ליברמן שהורשע בבקשת שוחד מספקי החברה הממשלתית - והושת עליו קנס בסך 850 אלף ש"ח.

גם שר התיירות לשעבר - ומקורבו של ליברמן, סטס מיסז'ניקוב, חגג בחתונה המדוברת. מיסיז'נקוב, ריצה תשעה חודשי מאסר מתוך 15 החודשים שנגזרו עליו בגין מרמה והפרת אמונים, והוא הודה, כי פעל בניגוד עניינים חמור במהלך כהונתו במשרד התיירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר