חוק ממדים ללימודים

איווט ממשיך להסית: "נתניהו מעדיף את המפלגות החרדיות"

הטלטלות בקואליציה לא מזיזות את שר האוצר מהאג'נדה שלו - "החרדים אשמים", וגם היום בפתח ישיבת סיעתו הוא בחר לתקוף את ראש האופוזיציה נתניהו - דרך החרדים • צפו (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן היום בישיבת סיעה (צילום: ערוץ כנסת)

הטלטלה בקואליציה לא מזיזה את שר האוצר איווט ליברמן מהאג'נדה התמידית שלו - כי החרדים תמיד אשמים, גם היום (שני), בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו, הוא בחר לתקוף את ראש האופוזיציה נתניהו - דרך הציבור החרדי.

ליברמן פתח את דבריו, כשהתייחס לכך שהממשלה לא מצליחה להשיג רוב לחוק 'ממדים ללימודים', ואמר: "אני רוצה לדבר על צביעות, בפוליטיקה ובתקשורת".

"ב-2008 רצנו עם הליכוד והם הבטיחו שנה ראשונה לימודים חינם ללוחמים, אבל תנחשו מה קרה? העבירו את המלגות לאברכים, וגם החליטו לגבות מס הכנסה ממלגות שמקבלים סטודנטים"הוספנו 50% במשכורות לחיילי צה"ל, וגם נתנו 5 מיליארד ש"ח למיגון הצפון".

"אני קורא לח"כים בליכוד, שדיברו על זה ב-2008: המינימום שאני מצפה זה שתבואו ותצביעו, ברור שדרישות הליכוד, בין 80% ל-90%, זה קשקוש. נתניהו התחייב לראשי ש"ס ויהדות התורה שיצביעו נגד. כל הסיפורים האחרים - תירוצים, עבור נתניהו תמיד ש"ס ויהדות התורה קודם כל, והלוחמים יחכו".

עוד הוסיף ליברמן: "מבחינת הליכוד זה יהיה אות קין אם כולם יצביעו נגד החוק המתבקש הזה".

ליברמן תקף את התקשורת, בעקבות טענת זאב קם כי "הקואליציה לא קידמה אף חוק בכנס הזה", ואמר: "אישרנו פיצויי לנפגעי אומיקרון, אח"כ קידמנו רפורמת חופשת לידה לאבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר