'תשתחררו מהזועביז'

נתניהו: "תנו לחיילים אלפית ממה שנתנו לעבאס; כמו שעלה השיפוץ בבית בנט"

ראש האופוזיציה נתניהו, הודיע היום בפתח ישיבת הסיעה, כי הליכוד לא תתמוך בחוק 'ממדים ללימודים', אלא אם הממשלה תיתן 100 אחוז ללוחמים • מכיוון שרע"מ ככה"נ לא תתמוך - החוק צפוי ליפול (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו בכנסת, היום (צילום: ערוץ כנסת)

חוק ממדים ללימודים, שאמור לעלות הערב (שני) להצבעה בכנסת, לפי שעה, אין לו סיכוי לעבור, וזאת לאחר הודעתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, כי סיעת הליכוד לא תתמוך בחוק. גם סיעת רע"מ מהקואליציה לא צפויה לתמוך בחוק.

בפתח ישיבת סיעת הליכוד היום בכנסת, תקף נתניהו בחריפות את ראשי הממשלה בנט ולפיד: "אני אומר ללפיד, בנט וגנץ - תשתחררו כבר מהזועביז".

"יאיר לפיד אמר: 'אני לא אלך לגוש חוסם עם הזועביז'. הוא הלך גם הלך. אני אומר ללפיד, בנט, וגנץ: תשתחררו כבר מהזועביז ותתנו 100% ללוחמים שלנו כפי הצעתנו. אם תצביעו יחד איתנו נעביר את החוק יחד ואם לא, אנחנו נעביר אותו כחוק הראשון בממשלה שנקים בקרוב מאוד".

"במקום לתת 100% לחיילים", הסביר נתניהו, "בנט ולפיד עסוקים בלתת סכומי עתק לתומכי טרור, לשונאי ישראל ולכל מי שבא וסוחט אותם. אנחנו רואים ממשלה שעסוקה אך ורק בדבר אחד - בהישרדות שלה. איך אמר בעבר לפיד: 'מה שראינו השבוע זה פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם, העיסוק היחיד שלהם הוא מה יקבל מה על חשבון מי'. כדי לשרוד, הממשלה הזאת מזרימה סכומי עתק מהמקפצה".

עוד הוסיף נתניהו ואמר: "כל שעה של בנט על הכיסא עולה לאזרחי ישראל כעשרה מיליון שקל. כל דקה שלהם גובה מאזרחי ישראל מחירים מופקעים. בעוד שבנט ולפיד עושים הכל כדי לשרוד על הכיסא, הם לא עושים דבר נגד יוקר המחייה. הדלק מזנק, החשמל מזנק, מחירי הדירות מזנקים כפי שלא זינקו אף פעם - 17% בשנה.

"הם לא עושים כלום ועסוקים רק בלחלק כסף לתומכי טרור. הם נתנו אתמול מאות מיליונים לזועבי, בשבוע שעבר נתנו 200 מיליון לאחמד טיבי וקודם נתנו 50 מיליארד למנסור עבאס. כדי לתת 100% מלגה ללוחמים שלנו, כפי שאנחנו עשינו, בעלות זניחה של 50 מיליון שקל, לזה פתאום אין להם כסף. זה בסך הכל הסכום שהם בזבזו על שיפוץ הבית של בנט ברעננה, זה אלפית ממה שנתנו למנסור עבאס, זה רבע ממה שנתנו לטיבי".

עוד אמר נתניהו בפתח ישיבת הסיעה: "פתאום הם צריכים את הליכוד. אל תטיפו לנו מוסר, תכניסו את היד לכיס של זועבי, טיבי ומנסור עבאס, ותביאו מהם את ה-100% שמגיע ללוחמים שלנו. ממשלה שזקוקה לאופוזיציה כדי לתת לחיילים בגלל שהיא תלויה בתומכי טרור, בוודאי שהיא לא יכולה להילחם בטרור. כולם רואים את זה. היום לא רק אנחנו מבינים את זה אלא גם האנשים בסביבתו הקרובה של בנט מבינים שהם לא מוכנים להיות חלק ממכירת החיסול הזאת של מדינת ישראל".

"אני קורא ללפיד, בנט וגנץ", אמר נתניהו לסיום, "תשתחררו מהזועביז ותצביעו בעד 100% ללוחמים שלנו. אם לא תעשו זאת, אנחנו נעשה זאת, כדי הלוחמים שלנו נותנים 100% ומגיע להם 100%".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר