25 מיליון ש"ח

רק הסרת חסמים? זה התשלום הראשון לזועבי

ראשי הממשלה בנט ולפיד, אמרו בימים האחרונים, כי מסע ההחזרה של זועבי לזרועות הקואליציה - לא לווה בתשלומים, אלא רק בהסרת חסמים. היום, נחשף, כי היא קיבלה תקציב עבור בתי חולים (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
זועבי, בשבוע שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90 וידיאו: לע"מ)

חברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי, עוררה מהומה בסוף השבוע האחרון, כאשר הודיעה על עזיבתה את הקואליציה. שר החוץ יאיר לפיד, הצליח אחרי מו"מ להחזירה לזרועות הקואליציה, והתחייב כי לא נתן לה כסף, אלא התחייב להסיר חסמים בירוקרטיים.

אלא שמהפרסום הבוקר (שלישי) ב'כאן', עולה כי משרד האוצר ומשרד הבריאות יקצו 25 מיליון שקלים לטובת בתי החולים בנצרת - מדובר על על שינוי החלטת הממשלה ולא על הסרת חסמים או הסרת בירוקרטיה, כפי שהתחייבו ראשי הממשלה בנט ולפיד רק ביום ראשון.

על פי הפרסום, בתי החולים קיבלו 25 מיליון. 12.5 מיליון, מהתקציב הקיים במשרד האוצר ו-12.5 מיליון, הגיעו מתוספת תקציבית של משרד האוצר.

מהעובדה שמרד האוצר הקצה תקציב מיוחד של 12.5 מיליון, אפשר ללמוד שגם שר האוצר הסכים לכך, למרות שהצהיר והתחייב ביום ראשון, שלא נתנו לזועבי תקציב נוסף.

יצוין, כי למרות התקציבים שקיבלה זועבי, היא לא הסכימה להצביע הלילה בעד החוק החשוב לקואליציה של הממדים ללימודים.

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב על הפרסום ואמר: "ממשלת "השינוי" ממשיכה לשקר ולרמות - לאחר שהשר לפיד ורה"מ בנט אמרו כי הכספים שקיבלה זועבי הם רק בגדר 'הסרת חסמים ובירוקרטיה', מתברר כעת שמדובר על שינוי החלטת ממשלה, והכספים המובטחים יעברו כבר בימים הקרובים".

"עצוב וכואב שהציבור הישראלי צריך לשלם את כל ההסכמים שבנט ולפיד עושים כדי לשמור על הכיסא שלהם מכיסם הפרטי. רק השבוע רשות החשמל הודיעה כי היא מתכוונת להעלות את מחירי החשמל, וזאת בנוסף לכל עליית המחירים שהתרחשו בשנה האחרונה מאז הקמת הממשלה. תתביישו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר