מתקפה מבית החולים

הרופא החרדי שנלחם על חייו: "אג'נדה מרושעת"

ד"ר זאב זלנקו, שרקח תרופה לקורונה והתפרסם כמי שמאמין בקונספירציות שנויות במחלוקת, ביקש מעוקביו "להתנגד בפומבי לאג'נדה המרושעת" של ארגון הבריאות העולמי (חרדי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זלנקו מדבר מבית החולים (צילום: עצמי)

הרופא החרדי, ד"ר זאב (ולדימיר) זלנקו, חסיד חב"ד מניו יורק שזכה לתשומת לב בינלאומית לאחר שהציע תרופה לנגיף הקורונה בתקופתה הראשונה של המגיפה - תרופה שאף הוזכרה בפומבי בידי הנשיא לשעבר טראמפ - עדכן לגבי מצבו הרפואי ואף הזהיר כי יתכן שייאלץ לעזוב את העולם.

זלנקו, שסובל מזה תקופה מגידול נדיר שהתגלה בגופו, רגיל לצלם סרטונים שבהם הוא מביע את דעותיו, המזוהות עם קונספירציות שנויות במחלוקת באשר לטיפול העולמי בנגיף הקורונה.

כעת, בסרטון האחרון שפרסם זלנקו ממיטת חוליו במרכז רפואי שבו הוא מאושפז, הוא מעדכן על מצבו הרפואי וממשיך גם לנושאים הרגילים: בדבריו ביקש מן העוקבים שצופים בו "להתנגד בפומבי לאג'נדה המרושעת" של ארגון הבריאות העולמי.

הסרטון שפרסם ד"ר זלנקו (צילום: עצמי)

לדברי זלנקו, למרות מצבו המורכב, הוא ימשיך להיאבק עבור מה שהוא מאמין בו והוא עדיין "במצב נפשי טוב מאוד".

"הנחישות שלי לעזור לאנושות, לאנשים הפגיעים, התמימים וההגונים להתגבר על החושך והמגיפה הנוראה הזו שהתרגשה עלינו מעולם לא הייתה חזקה יותר. אם אני צריך לעזוב את העולם, אני מקבל את רצון ה', אבל אני מעודד ומפציר בכולכם להגביר את המאבק שלכם, ולקום ולהתנגד בפומבי למדיניות העריצות שמגיעה אלינו שוב", אמר זלנקו.

ד"ר זלנקו המשיך ואמר כי ארגון הבריאות העולמי - שלדבריו מנוהל בעיקר על ידי המיליארדר ביל גייטס - כובש בהדרגה מדינות, ויגרום בהמשך לפאניקה גלובלית ולמדיניות "דה-הומניזציה" של אוכלוסיית העולם.

"הם ימשיכו לשלוח גל אחר גל של האג'נדה המרושעת שלהם, עד שנקבל החלטה פנימית להעיף את הרוע מתוכנו", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר