הישג לישראל

משמרות המהפכה האיראניות ישארו ברשימת ארגוני הטרור

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, צפוי למנוע את הוצאת ארגון משמרות המהפכה האיראני מרשימת ארגוני הטרור; רה"מ בנט עודכן על כך כבר בחודש שעבר בשיחה שערך עם הנשיא (חדשות)

(צילום: Avi Ohayon/GPO)

הישג לישראל: נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, צפוי למנוע את הוצאת ארגון משמרות המהפכה האיראני מרשימת ארגוני הטרור, כך על פי דיווח הערב (שלישי) באתר 'פוליטיקו'.

על פי הדיווח, כבר בחודש שעבר ביידן שוחח עם ראש הממשלה, נפתלי בנט, ועדכן אותו על כך. כזכור, אחרי השיחה, בנט הוציא הודעה לתקשורת בה טען כי הוא "סומך על ביידן שלא יוציא את משמרות המהפכה מהרשימה".

כזכור, ב-2019, בניסיון להפעיל לחץ על איראן, הוכנס ארגון משמרות המהפכה האיראני לרשימת ארגוני הטרור של ארה"ב, כעת במסגרת המשא ומתן המתחדש בין המדינות על הסכם הגרעין, נעשה ניסיון מצד איראן להשיב את הגלגל לאחור והם הציבו דרישה חד משמעית להוצאת הארגון, אך על פי הדיווח האחרון, מבוקשם לא יעלה בידם.

ההחלטה מהווה הישג לישראל ולבנט שיחד עם שר החוץ, יאיר לפיד ושר הביטחון, בני גנץ, הפעיל לחצים רבים לאורך כל החודשים האחרונים בניסיון למנוע את הוצאת הארגון מהרשימה.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בתגובה: "אני מברך את הממשל האמריקני ובראשו ידידי, נשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, על כוונתו להשאיר את משמרות המהפכה במקום הראוי להם - רשימת ארגוני הטרור. הנשיא ביידן הוא ידיד אמת של מדינת ישראל אשר דואג לביטחונה ולביצור עוצמתה.

"בחודשים האחרונים הבהרנו את עמדתנו בנושא באופן מובהק - משמרות המהפכה הם ארגון הטרור הגדול בעולם, שמעורב בהכוונה ובהוצאה לפועל של פעולות טרור רצחניות ובערעור היציבות במזרח התיכון. זו החלטה נכונה, מוסרית ומוצדקת של הנשיא ביידן, עליה עדכן אותי הנשיא בשיחתנו האחרונה, ואני מברך אותו על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר