השגריר

האמירה המטופשת של השדרן הרוסי שפגעה ברוסיה • צפו

הטבח הקשה בטקסס • העונש לחייל הרוסי שרצח סתם • הטעות המביכה של נשיא ארה"ב לשעבר • כל זאת ועוד ב'השגריר' בהגשת ציקי ברנדוין לסיכום חדשות החוץ (השגריר)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום חיצוני: סטודיו כיכר | פנימי: 27א, מושל טקסס, הקרמלין, דאונינג 10, פינלנד PM, שווידה PM, משרד ההגנה הרוסי, לע"מ, הספריה הלאומית, NCNA)

אם אתם מרגישים מנותקים מהעולם או שאתם ממש מתעניינים בחדשות חוץ, מדי שבוע ב'כיכר' - "השגריר" בהגשת ציקי ברנדוין, יסכם עבורכם את כל האירועים שקרו ברחבי העולם.

הטבח בטקסס

טבח מזעזע בטקסס: לפחות 21 בני אדם נרצחו על ידי נער בן 18 בבית ספר בטקסס. שניים מהנרצחים מורים, אך השאר ילדים קטנים, בני פחות מעשר.

הטבח המזעזע גרר לתגובות בכל העולם, ונשיא ארה"ב קרא להטיל הגבלות על נשק - דבר שכידוע רבים בארה"ב מתנגדים לו בעיקר בגלל לובינג חזק של בעלי נשק. הרוצח, סלבאדור ראמוס נורה ונהרג על ידי כח משטרתי לאחר שסירב לנצור את הירי.

לכתבות בנושא:

העונש לחייל שרצח סתם

שלושה חודשים אחרי הפלישה הרוסית לאוקראינה, לראשונה הוטל עונש על חייל רוסי באדמת אוקראינה.

ואדים שישימרין, חייל רוסי שירה למוות באדם לא חמוש בשנות ה-60 לחייו נעצר על ידי הכוחות האוקראינים והוטל עליו עונש מאסר עולם. ברוסיה אמרו כי הם דואגים לגורלו של שישימרין.

לכתבות בנושא:

השדרן חשף את הכח הרוסי

מחיר הזחיחות: במהלך משדר מיוחד של ערוץ תעמולה רוסי, הגיע שדרן רוסי לשדר ממיקום 'סודי' לקראת מתקפת פתע על בסיס צבאי באוקראינה.

אלא שלרוע המזל של הרוסים, גם המודיעין האוקראיני צפה במשדר המיוחד, זיהה את המיקום ה'סודי', וחיסלו את הכח הרוסי והפתיעו את המפתיעים

לכתבות בנושא:

הבושות של בוש

במהלך נאום של נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ורג' בוש הבן - גינה הנשיא לשעבר את הפלישה לאוקראינה ואמר כי מדובר ב"החלטה של אדם אחד לפלוש בצורה לא מוצדקת ואלימה לעיראק... אהה לאוקראינה".

נזכיר כי בוש הבן היה נשיא ארצות הברית שנתן את ההוראה לפלוש לעיראק במסגרת מלחמת המפרץ השניה.

לכתבות בנושא:

---

  • להארות והערות: tziki@kikar.co.il
  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר