פחד ובהלה

רעול פנים תיעד את עצמו יורה לעבר רכבים

תיעוד שמפורסם ברשתות החברתיות הפלסטיניות, ובו נראה צעיר ערבי רעול פנים יורה באקדח לעבר מעבר המנהרות בין גוש עציון לגילה, מעורר סערה רבה. הרכב ניזוק (ביטחון)

הירי לעבר הרכבים (צילום: ערבי)

תיעוד שפורסם היום (רביעי) ברשתות הפלסטיניות עורר סערה רבה: בתיעוד נראה צעיר ערבי רעול פנים יורה באקדח לעבר מעבר המנהרות בין גוש עציון לגילה.

המעבר, שממוקם לפני כביש המנהרות, מוכר לרבים. הוא משמש גם כמקשר בין העיר ביתר עילית לירושלים, ואלפי אזרחים וחרדים רבים עוברים בו מדי יום ביומו.

התיעוד שפורסם ברשתות הפלסטיניות והועבר גם לאלו הישראליות, עורר סערה רבה וזרע פחד ובהלה בקרב אזרחים ותושבים רבים. הירי לא גרם לנזק רב, אך רכב חונה ששהה באיזור ניזוק, לא היו נפגעים.

דובר צה"ל מסר בתגובה: "מוקדם יותר היום התברר בדיעבד כי במהלך הלילה מחבל ירה לעבר מחסום המנהרות ולעבר קבר רחל במרחב החטיבה מרחבית עציון. כתוצאה מהירי נגרם נזק לרכב חונה ששהה במרחב. אין נפגעים. כוחות הביטחון מנהלים מצוד".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר