נזקי הסופה

ח"כ אורי מקלב ביקש מח"כ עבאס 'מעשרות' לשיקום העיר טבריה

מליאת הכנסת קיימה דיון, שיזם ח"כ אורי מקלב סביב סיוע לעיר טבריה ובעלי העסקים במקום - בעקבות נזקי הסופה שחוותה העיר • בנאומו, עקץ מקלב את ליברמן • צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אורי מקלב (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ מקלב פנה במליאת הכנסת לחברי הכנסת זועבי ועבאס, וביקש 'מעשרות' לשיקום העיר טבריה; "אולי רק בגלל שיש לעיר שורשים מסורתיים ליברמן לא מוכן לתת להם?", עקץ מקלב את ליברמן.

מליאת הכנסת קיימה דיון שיזם ח"כ אורי מקלב סביב סיוע לעיר טבריה ובעלי העסקים במקום בעקבות נזקי הסופה הגדולה לפני כשבועיים.

"קשה היה לצפות את נזקי הענק בעיר, המים מהכנרת עלו על גדות הכנרת ורוח מזרחית חריגה גרמה לנזקים עצומים במזח ובחנויות הטיילת. הכל נעקר ממקומו, הערכות הייתה צריכה להיות אחרת", אמר מקלב וחיזק את ידי יו"ר הוועדה הקרואה מר בועז יוסף ודוד אוחנה נציג דגל התורה בעיר, שפועלים רבות למען הציבור.

"לצערנו חברות הביטוח לא מבטחות שם, בטבריה מבקרים מכל חלקי העם, יהודים כערבים, חילונים ודתיים. ילדי הם דור עשירי לטבריינים. אני לא מבקש מעשרות ממנסור עבאס אך ראוי קודם שהממשלה תיתן כי ללא התוספות שיגיעו מהאוצר הם לא יוכלו לשקם את המקום. אולי רק בגלל שיש לעיר שורשים מסורתיים ליברמן לא מוכן לתת להם?", תהה מקלב בהלצה.

באופן תמוה בחרו במשרד האוצר שלא להשיב וברחו מהדיון, בשם הממשלה השיב השר הנדל שאף הוא השיב בקצרה ואמר, כי הם בוחנים מה ניתן לעשות למען העיר, טבריה היא עיר תיירותית ומוקצים לה תקציבים שונים. בסיום הדיון אישרה המליאה פה אחד את המשך הדיון בוועדת הכספים והכלכלה של הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר