דרמה בשבת

רכב ובו פעוט נגנב ואותר ברשות הפלסטינית, כוחות הביטחון חילצו

בתום פעילות מבצעית של משטרת ישראל וכוחות צבא, הושב אל חיק אמו תינוק בן שנה שהיה ברכב שנגנב אל תוך שטחי הרשות הפלסטינית • האבא: "רדפתי אחריו, ניסיתי לעצור אותו" (חדשות, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רגעי הגניבה (צילום: מצלמות אבטחה)

דרמה מורטת עצבים: משטרת ישראל, מלווה בכוחות צבא, פתחה היום (שבת) בשעות הצהריים בפעילות מבצעית בחירום, עם קבלת דיווח מתושבת ראש העין, על כך שרכבה נגנב מתחנת הדלק בכביש 6 סמוך לואדי ערה, כשתינוקה בן השנה וחצי בתוכו.

משל"ט המשטרה במחוז מרכז הפעיל את כלל האמצעים הטכנולוגים, במטרה לאתר את מיקום הרכב ומגמת התנועה, לצד פריסת מחסומים בהתאם.

עם קבלת האינדיקציה כי הרכב נמצא בתוך שטחי הרשות הפלסטינית (שטח A), הועברה בקשה לסיוע חטמ"ר מנשה, עד לאיתור הרכב ובו התינוק. התינוק הושב אל אמו בריא ושלם וחקירת גניבת הרכב הועברה אל המשטרה במרחב מנשה.

"חזרנו מטיול ועצרנו לריענון", סיפר אביו של הפעוט ל-N12. "הילד סופסוף נרדם אז אמרנו שנשאיר אותו לישון באוטו כשהוא מונע. ישבנו ליד האוטו, היה שולחן צמוד לאוטו וישבנו לידו חבורה גדולה של 8-7 אנשים. אני לרגע הלכתי עם הילד האמצעי שלי לשירותים, והוא (הגנב) כנראה שם לב שאני לא עם עין על האוטו".

מדובר צה"ל נמסר: "התקבל דיווח על רכב שנגנב ובתוכו ילד, באיזור החטיבה המרחבית מנשה. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר הרכב שנגנב ומחסומים רבים נפרסו במרחב. לאחר דקות אחדות כוחות צה"ל מצאו את הילד ללא פגע בכפר פרעון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר