לאחר המתקפה בשיעור

לפיד מגיב לגר"מ מאזוז: "הנאצים רצחו את סבא שלי"

שר החוץ, יאיר לפיד, הגיב הבוקר למתקפה החריפה של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגר"מ מאזוז, שהתבטא כי לפיד וליברמן גרועים מהנאצים: "זאת התשובה היחידה שלי לדבריך" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)

יו"ר 'יש עתיד, שר החוץ יאיר לפיד, הגיב הבוקר (ראשון) למתקפה החריפה של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, שהתבטא אמש בשיעורו השבועי כי ראש הממשלה נפתלי בנט הוא חזיר והשרים אביגדור ליברמן ויאיר לפיד - גרועים מנאצים.

לפיד כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו".

שר החוץ הוסיף: "התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל".

המתקפה בשיעור

כזכור, במהלך שיעורו השבועי, התבטא הגר"מ מאזוז: "יש הרבה אנשים רשעים שם - אנחנו מחכים שהממשלה הזו תחלוף מהעולם, ראש הממשלה החליפי לפיד ושר האוצר ליברמן החליטו לחנוק את האברכים".

המתקפה בשיעור

"זה ממש נפלא, הם (ליברמן ולפיד. י-כ) נותנים כמה שיותר לערבים, בוגדים בעמם, שונאים את עמם, הם יותר גרועים מנאצים".

עוד הוסיף ראש הישיבה ותקף בחריפות, "לפחות הנאצים אוהבים את העם שלהם, אבל אלו שונאים את העם שלהם, רוצים להרוס ילדים, זקנים ותלמודי תורה".

"מה הם רוצים להרוס את התורה?", הוסיף ראש הישיבה, "הרי בזכות התורה חייתם 2,000 שנה, אבל זה לא נוגע להקב"ה? צריך להודות ולהכיר טובה".

"לכן, כדי להכיר טובה לקדוש ברוך הוא, מחר - יום ירושלים, אסור להגיד תחנון, מי שאומר תחנון כופר בטובתו של הקדוש ברוך הוא", אמר ראש הישיבה בנוגע לאמירת תחנון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר