בעקבות הריקודגלים

בר-לב: "'לה פמיליה' התנהגו גזעני ומכוער"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התייחס לאירועי יום ירושלים, ההחלטה לקיום מצעד הדגלים בבירה ותקף את התנהלות ארגון האוהדים הימני של קבוצת בית"ר ירושלים (חדשות, ארץ)

(צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב התייחס לאירועי יום ירושלים ואמר: "אני יוצא כעת מחפ"ק המשטרה בירושלים, שם עקבתי בשעות האחרונות אחר התנהלות מצעד הדגלים".

"ההחלטה שקיבלתי לפני כשבוע וחצי, בהמלצת המשטרה ושאר גורמי הביטחון, שהמצעד יתקיים השנה כסדרו ובמסלול הקבוע שלו - הייתה החלטה נכונה ובלתי נמנעת. אם ניכנע לאיומי הטרור שלא להניף את דגלי ישראל בבירתנו, לא נדע יום אחד של שקט, ונמצא את עצמנו מתקפלים גם בעתיד. לכך לא הסכמתי, ולכן הייתי נחוש שהמצעד יתקיים כסידרו", אמר בר לב והוסיף, "גם אם ארגוני הטרור ינסו לאתגר אותנו בשעות ובימים הקרובים, ברור לחלוטין שכניעה לאיומיהם תוביל אותנו למצבים קשים בהרבה, שיפגעו הן בהרתעה והן בריבונות שלנו".

השר התייחס למהומות ואמר, "למעט מספר מקרים חריגים, האירוע בירושלים התנהל כסדרו, ואלפי השוטרים והשוטרות שהתפרסו בבירה, פעלו היטב ובנחישות כדי לאפשר את קיום המצעד באופן בטוח. שוב הוכח כי משטרת ישראל מהווה עוגן מרכזי בביטחונה של מדינת ישראל, ובביטחונם של אזרחיה".

ברלב תקף את אנשי 'לה פמיליה' ואמר: "לצערי הרב, כמה עשרות פורעים מ'לה פמיליה' וארגון להב"ה הגיעו למצעד מתוך כוונה ברורה לשבש אותו, להסית ולנסות לפגוע באזרחים ערבים. זו התנהגות גזענית מכוערת שאי אפשר לסבול אותה, ואנחנו נמשיך להיאבק באותן קבוצות, שהנוכחות שלהן מסכנת את החברה הישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר