אפליה מרתיחה

צעיר חרדי קיבל שירות רק אחרי שהתחזה לערבי - ויפוצה באלפי שקלים

פיצוי של אלפי שקלים יינתן לצעיר חרדי מבני ברק, שקיבל שירות בימי הקורונה רק לאחר שהציג עצמו כתושב דיר אל באסר • "בני ברק קורונה" נאמר לו בהסבר הסירוב, על אף שההתפשטות הייתה דומה גם ביישוב הערבי (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בני ברק, בימי קורונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חברת סלולר תפצה חרדי, תושב בני ברק, ב-7000 שקלים, ובתוספת זיכוי של 750 שקלים נוספים ומכתב התנצלות, במסגרת הסכם פשרה, בעקבות הפלייה חמורה בימי הקורונה. כך לפי הפרסום היום (שני) בעיתון 'ישראל היום'.

לפי הפרסום, נציג חברת התקשורת לא הסכים לשלוח כרטיס 'סים' לטלפון כשר לחרדי תושב בני ברק, בשל היות העיר "אזור מוגבל" בעקבות התפשטות הנגיף בה. כך לטענת הנציג.

אלא שהצעיר החרדי ערך בדיקה וגילה כי דברי נציג השירות אינם נכונים, וכי בעת קיום השיחה לא נאסרה כניסה לעיר לצורך שירותי תקשורת. הלה המתין שבועיים, עד שנמסר לו מפיקוד העורף כי אין מניעה להיכנס לעיר, וביקש שוב את הסים

גם בפעם השנייה הוא נתקל בסירוב מנציגת השירות, וגם הפעם בתירוץ דומה. בישראל היום פורט כי הלה שאל מדוע, והתשובה שקיבל הייתה: "בני ברק קורונה".

בשלב הזה החליט החרדי להתקשר לחברה שוב, באותו יום, והפעם להציג עצמו כתושב דיר אל באסר, שבאותם ימים נחשב גם הוא אזור מוגבל. הפעם נענה בחיוב בידי הנציגה.

החרדי, כאמור, פנה לסיוע משפטי במשרד המשפטים והגיש תביעה כנגד החברה, על סמך חוק איסור אפליה במוצרים ושירותים, ויקבל פיצוי כספי של אלפי שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר